Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Lidl nie ustaje w walce o klientów. Za każde zakupy nagroda, wystarczy tylko zaopatrzyć się w jedną rzecz
Kamila Jeziorska
Kamila Jeziorska 09.09.2020 02:00

Lidl nie ustaje w walce o klientów. Za każde zakupy nagroda, wystarczy tylko zaopatrzyć się w jedną rzecz

PHOTO: ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS Niemiecki sklep dyskontowy Lidl w Warszawie - wejscie
https://eastnews.pl/Zofia-Marek-Bazak

Lidl w walce o klientów

Lidl nie ustaje w walce o swoich klientów i wciąż próbuje konkurować z Biedronką o pozycję lidera rynku. Podobnie jak Jeronimo Martins, Lidl postawił na program lojalnościowy, który wciąż ulepsza. Biedronka swój program realizuje w formie kart "Moja Biedronka", natomiast Lidl stawia na mobilność i od ponad roku promuje aplikację na telefon, Lidl Plus. Aplikacja jest całkowicie darmowa i pobrać mogą ją użytkownicy systemu iOS lub Android.

Lidl ze swoją aplikacją uplasował się ostatnio na 6. miejscu w rankingu najchętniej pobieranych aplikacji Top Free w kategorii shopping. Lidl wymaga od swoich klientów rejestracji, gdzie trzeba podać swoje imię, nazwisko oraz wybrać sklep, w którym najczęściej dokonuje się zakupów. W ramach Lidl Plus można podpiąć także kartę płatniczą. Dzięki aplikacji każdy użytkownik może zalogować się także do sklepu internetowego Lidla. Aplikacja umożliwia dostęp klientom do różnego rodzaju promocji przygotowanych specjalnie dla jej użytkowników. Czy Lidl plus cieszy się dużą popularnością?

Lidl stawia na aplikację 

Lidl Plus ma wielu swoich zwolenników i to nawet wśród seniorów, których nie przeraża korzystanie z mobilnej aplikacji. Jak wynika z danych, aplikację Lidl Plus pobrało ponad 6,5 mln użytkowników. To absolutny hit! Co więcej, sklep połączył kupony dostępne w aplikacji Lidl Plus z akcją "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom". Dzięki zakupom z aplikacją mobilną, klienci zaoszczędzą jeszcze więcej pieniędzy. Cała akcja potrwa do 30 września. Czy to oznacza, że klienci Lidla mogą już zacierać ręce i cieszyć się z zaoszczędzonych pieniędzy? Prawdopodobnie tak!

Lidl w Polsce od 2002 r. otworzył ponad 750 sklepów, a ta liczba wciąż się powiększa. Sieć sklepów w swoich hasłach reklamowych stawia przede wszystkim na dwa. "Więcej na radość z życia" oraz "W trosce o lepsze jutro" to dwa zdania, z którymi klienci najbardziej kojarzą Lidla. Ostatnio sieć sklepów postawiła na akcję promocyjną "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom", która ma pokazać klientom, że dzięki zakupom w tych sklepach, zaoszczędzą oni pieniądze na dom. W ramach akcji promocyjnej sieć sklepów rozdawała skarbonki. Czekamy z niecierpliwością na podsumowanie akcji, żeby sprawdzić ilu klientów faktycznie oszczędziło na własny kąt z zakupami w Lidlu.