BiznesINFO.pl Handel IKEA znów zaskoczyła klientów. Takiego produktu chyba nikt się nie spodziewał
Jakub Kaminski/East News

IKEA znów zaskoczyła klientów. Takiego produktu chyba nikt się nie spodziewał

10 listopada 2023
Autor tekstu: Maria Gil-Sobczyk

Marka IKEA współpracuje z polskimi dostawcami już od ponad 60 lat, a pierwszy sklep firmowy otwarto u nas w 1990 roku. To właśnie nasz kraj był pierwszym po Szwecji państwem, w którym zaczęto produkować meble dla IKEI. W ciągu tych wszystkich lat działalności firma zdobyła nie tylko mnóstwo klientów, ale i samych fanów ceniących ją za sposób komunikacji i podejścia do biznesu. Dziś na Facebooku IKEI pojawiła się informacja o wprowadzeniu do oferty nowego produktu. Na reakcję internautów nie trzeba było długo czekać.

IKEA wprowadziła do sprzedaży nowy produkt. Będziecie zaskoczeni

Jedna z najpopularniejszych toreb świata teraz w nowej odsłonie... i jeszcze częściej z Tobą! Kapelusz jest niezniszczalny, ale to już wiesz, przeciwdeszczowy, o czym przekonasz się na własnej głowie i oczywiście ikoniczny, czego nie trzeba udowadniać. PS Czekamy na wersję couture! – przekazał zespół marketingowy IKEI na Facebooku firmy.

Zamieszczony przez nich link odsyła do oferty sprzedaży czapki pod nazwą KNORVA, w cenie 12,99 zł. Na ten moment, czyli w piątkowe popołudnie, produkt jest niedostępny w wybranych lokalizacjach (Katowice). Wymiary kapelusza to 9 cm wysokości i 16 cm średnicy (wyprodukowano tylko jeden rozmiar). Firma chwali się, że ten oryginalny element garderoby jest nie tylko wykonany z trwałych materiałów, ale jest też łatwy w czyszczeniu – wystarczy go opłukać i wysuszyć. Zalecenia pielęgnacyjne? Prać ręcznie w temperaturze maks. 40°C, nie wybielać, nie suszyć w suszarce bębnowej, nie prasować i nie prać chemicznie.

W ramach PPK oszczędzają miliony Polaków. Politycy wymyślili, co można zrobić z tymi pieniędzmi
Waloryzacja rent i emerytur w 2024 roku. NBP przekazał kluczowe informacje

Nowy produkt w ofercie IKEA. Internauci komentują

Na reakcję obserwatorów IKEI nie trzeba było długo czekać. Minęło kilka godzin od publikacji informacji o nowym produkcie, a post zebrał już 2,3 tys. reakcji (większość stanowią głosy “haha”), 374 komentarze i 76 udostępnień. Przykładowe wypowiedzi internautów? Oto one:

“Jedyny news, który jest w stanie przebić powrót Burgera Drwala!”, “Jeszcze pelerynka i molo Kołobrzeg jest moje”, “To jest tak kiczowate, że ten pomysł może chwycić”, “Jestem bardzo zawiedziony. Ona się powinna nazywać Storby (ew. Störby)”, “Domyślam się że instrukcja montażu oraz zalecenia bezpieczeństwa są dołączone, tak?” – to tylko kilka z licznych wypowiedzi użytkowników Facebooka.

Zrzut ekranu 2023-11-10 o 15.07.56.png

Zobacz też

Dostał rachunek za prąd i bardzo się zdziwił. Taki dopisek zobaczy wielu odbiorców energii

Obserwuj nas w
autor
Maria Gil-Sobczyk

Redaktor Biznesinfo, copywriter i korektor językowy. W poprzednich latach dziennikarz Grupy KRN Media oraz specjalista ds. mediów społecznościowych. Ukończyła studia magisterskie z dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Szczególnie interesują ją tematy społeczne i gospodarcze, pilnie śledzi zmiany dotyczące rynku nieruchomości i finansów. Prywatnie pasjonują ją podróże, górskie wędrówki i cukiernicze rewolucje dokonywane we własnej kuchni.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie