Wyszukaj w serwisie
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie
BiznesINFO.pl > Handel > Biedronka idzie na rekord ze swoim benefitem dla klientów. Liczby mówią same za siebie
Wiktoria Pękalak
Wiktoria Pękalak 01.02.2021 01:00

Biedronka idzie na rekord ze swoim benefitem dla klientów. Liczby mówią same za siebie

Biedronka rusza z nową akcją na luty
Yarl, CC BY-SA 3.0 , via Wikimedia Commons

Z tego artykułu dowiesz się:

  • W jaki sposób Biedronka gromadzi dane o klientach

  • Ile osób posiada kartę Moja Biedronka

  • Jaką promocję Biedronka przygotowała na luty

Biedronka zbiera dane o swoich klientach

Biedronka doskonale potrafi przewidzieć jaka promocja spodoba się jej klientom. Wszystko za sprawą danych, które zbiera sklep o naszych zwyczajach zakupowych dzięki karcie Moja Biedronka.

Portal wiadomoscihandlowe.pl przypomina, że karta Moja Biedronka została wprowadzona w 2016 r. Niedługo później, bo na początku 2019 roku liczba jej użytkowników przekroczyła 7 mln. W tej chwili, po niecałych czterech latach klientów z kartą Moja Biedronka jest już niemal 10 mln, dlatego też Biedronka postanowiła stworzyć specjalną akcję promocyjną, która pozwoli przekonać tych jeszcze nieprzekonanych, by również zarejestrowali się jako klient sklepu.

Karty Moja Biedronka są niezaprzeczalnie korzystne dla obydwu stron - Biedronka może zbierać dane dotyczące klientów, a my możemy korzystać z promocji, które coraz lepiej trafiają w nasze gusta.

Na niewątpliwy sukces kart lojalnościowych Biedronki złożyły się z pewnością: łatwość rejestracji i użytkowania. Ponadto zarejestrowani klienci mogą otrzymywać SMS-y z aktualnymi promocjami, dzięki czemu nie muszą już niczego sprawdzać na stronie sklepu, czy w gazetkach promocyjnych.

Czego potrzebują Polacy? Biedronka zna odpowiedź

Nad analizą danych dotyczących zwyczajów zakupowych klientów Biedronki pracuje sztab ludzi, dzięki czemu coraz częściej akcje promocyjne są personalizowane. Baza danych BIedronki jest ogromna, największa w Polsce. Jedynymi sklepami, które również mogą pochwalić się sporą wiedzą o klientach (jednak nie tak wielką jak Biedronka) są: Żabka, Lidl i Carrefour.

Od lutego w Biedronce trwa promocja skierowana właśnie dla posiadaczy karty Moja Biedronka. W ramach akcji „Codziennie zyskuję więcej” klienci, którzy podczas zakupów wydadzą minimum 99 zł (po naliczeniu wszystkich rabatów i obniżek ) otrzymają voucher o równowartości 15 zł. Osoby, które wydadzą minimum 69 zł, będą mogli liczyć na voucher w wysokości 5 zł, jednak muszą pamiętać, że na wykorzystanie rabatu mają 2 dni, a kwota kolejnych zakupów musi wynieść minimum 69 lub 99 zł (w zależności od wartości vouchera).

Tagi: Biedronka