Poczta Polska zmienia sposób działania. Za zmiany odpowiadają klienci
Poczta Polska podjęła ważną decyzję dotyczącą swoich usług. Z oferty instytucji znikną całodobowe strefy samoobsługowe - powodem jest zachowanie klientów.
Poczta Polska zmienia swoje usługi
Adaptowanie się do zmian rynkowych jest elementem życia każdego przedsiębiorstwa i instytucji - nawet tych państwowych. Dowodzi tego najnowszy przykład Poczty Polskiej.
Jak podaje portal Super Biznes, państwowe przedsiębiorstwo ogłosiło likwidację stref samoobsługowych. Można było w nich m.in. odebrać lub nadać paczkę poprzez specjalne urządzenie.
Pracownicy Biedronki będą bogatsi. Dostali podwyżkiKlienci preferują inne usługi
Przyczyną takiej zmiany jest zachowanie klientów. Na pierwszy rzut oka może kojarzyć się negatywnie, jednak w ogóle tak nie jest.
Z komunikatu Poczty Polskiej, który przytaczają portale DlaHandlu oraz Super Biznes wynika, że Polacy nadający bądź odbierający paczki korzystają z innych usług. Strefy samoobsługowe nie są zatem preferowaną przez nich metodą.
Pocztex będzie ulepszony
Nie jest to jedyna zmiana w Poczcie Polskiej. W zamian za zlikwidowane strefy samoobsługowe, państwowa instytucja zapowiada rozwój oraz ulepszenie Pocztexu.
Jak podaje za portalem DlaHandlu portal Super Biznes, w ramach Pocztexu będą dostępne trzy warianty dostawy. Chodzi o odbiór w punkcie, odbiór w automacie oraz doręczenie przez kuriera.