PKP Intercity przygotowuje nowość dla pasażerów. Możliwe tańsze bilety
Wiceprezes spółki PKP Intercity przekazał, że niedługo spółka ogłosi przetarg na wykonawcę programu lojalnościowego. W założeniu pasażerowie mogliby zbierać punkty dzięki którym otrzymywaliby m.in. upusty przy zakupie biletów.
PKP planuje własny program lojalnościowy
Wiceprezes PKP Intercity Tomasz Gontarz przekazał, że spółka planuje wprowadzić własny program lojalnościowy, informuje PAP.
"Niedługo ogłosimy przetarg na wykonawcę programu lojalnościowego. Myślę, że będzie to w wakacje" - powiedział wiceprezes.
"Zweryfikowaliśmy założenia biznesowe, zoptymalizowaliśmy ten program lojalnościowy, ale decyzja kierunkowa jest taka, że go realizujemy. Mam nadzieję, że to dosyć sprawnie pójdzie i jeszcze w tym roku podpiszemy umowę i zaczniemy realizację" - dodał Gontarz.
Założenia programu
O planach uruchomienia programu lojalnościowego PKP Intercity informowało już w październiku 2022 roku. Własnymi siłami się to nie udało, dlatego teraz spółka zamierza ogłosić przetarg.
Przewoźnik przekazał wtedy, że w specjalnym systemie pasażerowie mogliby wymieniać zgromadzone punkty na upusty przy zakupie biletu, a także na nagrody rzeczowe.
PKP Intercity
PKP Intercity to największy polski operator kolejowy. W zeszłym roku z usług przewoźnika skorzystało niemal 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity - Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 roku spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.
Spółka ma także własną aplikację mobilną za pomocą której pasażerowie mogą kupić bilet, mają także możliwość pobrania biletu na telefon w wersji PDF.