Od teraz będzie łatwiej kupić węgiel od PGG
Polska Grupa Górnicza wprowadza spore zmiany w swoim sklepie internetowym. Dotyczą one m.in. poprawy komunikacji z klientami.
O jej poprawę zapobiegali sami klienci, którzy wysyłali do firmy dziesiątki tysięcy wiadomości i pytań.
PGG, aby usprawnić komunikację, postanowiła zamieścić na stronie formularz kontaktowy.
Dodana została również możliwość rozmowy online.
Te dwie zmiany powinny znacząco wpłynąć na bardziej efektywną interakcję na linii klient – PGG i łatwiejsze dokonywanie zakupu węgla.
Zmiana została wprowadzona w czwartek. Wcześniej na skrzynki mailowe PGG, osoby z różnymi pytaniami wysłały ponad 80 tysięcy wiadomości.
"Formularz daje możliwość rozmowy z klientem online, czego wcześniej nie było. Teraz jest interakcja. Można też dokładnie prześledzić, kiedy padło pytanie i kto na nie odpowiedział" - przekazał rzecznik PGG Tomasz Głogowski.
- Liczymy na to, że klienci będą zadowoleni. Wprowadzone formularze to zdecydowana jakościowa różnica w komunikacji w stosunku do dotychczasowej – dodał rzecznik.