Koniec UPC Polska. Abonenci sieci kablowej otrzymują SMS-y o zamknięciu salonów i punktów sprzedażowych
Play zamyka salony UPC Polska. Abonenci sieci kablowej otrzymują SMS-y z informacją o zamknięciu salonów i punktów sprzedażowych w kolejnych miastach. Biuro prasowe firmy potwierdziło w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl, że obecnie trwa optymalizacja połączonej sieci salonów sprzedaży.
UPC przeszło do Play
Trzy lata temu francuska Grupa Iliad kupiła sieć komórkową Play za 9,6 mld zł. W ubiegłym roku sfinalizowano natomiast przejęcie UPC Polska od Liberty Global za ponad 7 mld zł. Ruszyła wówczas kampania reklamowa pt. „UPC przeszło do Play”. Łączymy nasze siły i sieć sprzedaży. Od teraz zarówno w salonach UPC, jak i Play możesz zakupić nasze usługi mobilne, stacjonarne i telewizyjne – informuje sieć kablowa na swojej stronie internetowej.
W kwietniu portal Wirtualnemedia.pl przekazał, że nieoficjalnie planowany jest rebranding UPC Polska na Play. Teraz abonenci UPC otrzymują wiadomości, że salony UPC w kolejnych miastach Polski zostają wyłączone, a obsługa klienta przechodzi pod salony Play. W stolicy punkty sprzedaży UPC zamknięto już w centrach handlowych Blue City, Wola Park, Promenada, Westfield Arkadia oraz przy ul. Marynarskiej.
Czas na optymalizację
Na bieżąco analizujemy i optymalizujemy połączoną sieć salonów sprzedaży, aby zapewnić klientom stały dostęp do naszych usług i najwyższy poziom obsługi w możliwie najdogodniejszych lokalizacjach – poinformowało biuro prasowe Play i UPC Polska na łamach portalu Wirtualnemedia.pl. O tym, gdzie znajduje się najbliższy salon, klienci dowiadują się różnymi drogami: poprzez SMS-y, stronę internetową i plakaty zamieszczone na witrynach sklepów.
Firma zapewnia, że chce zadbać o lepszą obsługę abonentów, dostosowując wnętrza salonów do potrzeb osób w każdym wieku i wychodząc im naprzeciw pod względem prezentacji i doboru ofert oraz urządzeń. Tego typu salony funkcjonują już w Warszawie, Katowicach, Sosnowcu i Jastrzębiu-Zdroju. Niebawem mają się otworzyć kolejne placówki.
Redukcja pozwoli na oszczędności
Portal Wirtualnemedia.pl przypomina, że w 2015 roku UPC Polska otwierało punkty sprzedaży w centrach handlowych – miało ich być wtedy przynajmniej 50. W wielu miejscach jest tak, że znajdują się one obok dotychczasowych salonów UPC. Dlatego ich zamknięcie pozwoli firmie na oszczędności.