CCC startuje z nowym konceptem. HalfPrice w ciągu miesiąca rozwinie sieci w całej Polsce
CCC startuje z nowym konceptem pod nazwą HalfPrice. Nowa marka oferować będzie m.in. odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki czy zabawki. Pierwszych pięć sklepów ruszy już jutro, kolejnych pięć jeszcze w tym miesiącu, a do końca roku ma zostać uruchomionych w sumie 60 placówek.
Z tego artykułu dowiesz się:
CCC uruchamia HalfPrice
Co będzie można kupić w sklepach nowej marki
Gdzie pojawią się pierwsze placówki HalfPrice
CCC uruchamia HalfPrice
CCC startuje z nowym konceptem pod nazwą HalfPrice. Klienci będą mogli nabyć w sklepach nowej marki m.in. odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki czy wyposażenie i dodatki do domu.
– Rozwój to jeden z naszych priorytetów i dlatego cieszymy się, że zaczynamy nową przygodę. Na całym świecie koncept off-price staje się coraz bardziej popularny i mamy nadzieję, że w naszym wydaniu zachwyci polskich klientów, a być może wkrótce także konsumentów z innych krajów regionu. Przygotowaliśmy się dobrze na to ogromne przedsięwzięcie i jesteśmy przekonani, że spotka się ono z dużym zainteresowaniem – podkreśla w komunikacie przygotowanym przez CCC Dariusz Miłek, Przewodniczący Rady Nadzorczej Grupy CCC.
Nowy projekt CCC startuje już jutro, bowiem właśnie 4 maja uruchomionych zostanie pierwszych pięć sklepów. Mieścić się one będą we wrocławskim centrum handlowym Wroclavia, szczecińskiej Galaxy, Galerii Północnej w Warszawie, tyskim Gemini Park, a także polkowickim Parku Handlowym, gdzie były prowadzone testy nowego konceptu.
Jeszcze w maju ma pojawić się pięć kolejnych sklepów HalfPrice w Galerii Korona w Kielcach, opolskim Solaris, Galerii Platan w Zabrzu, olsztyńskiej Galerii Warmińskiej oraz w Galerii Sarni Stok w Bielsku-Białej.
60 sklepów jeszcze w tym roku
W tym roku ma w sumie powstać 60 sklepów stacjonarnych nowej marki. Jesienią zaś klienci będą mieli możliwość zrobienia zakupów również drogą online.
– Tworząc HalfPrice korzystaliśmy z potencjału oraz doświadczenia Grupy CCC. Zgodnie ze strategią GO.22 od dłuższego czasu optymalizujemy sieć stacjonarną CCC. Zmniejszamy liczbę sklepów pod tym szyldem, a także ich format do 500-800m2, a jednocześnie pracujemy nad tym, by stawały się one coraz bardziej cyfrowe. Nie oznacza to jednak, że rezygnujemy z najmu. Tę przestrzeń handlową, wydzieloną w ramach restrukturyzacji CCC, przeznaczamy właśnie na HalfPrice – podkreśla Karol Semik, Dyrektor Ekspansji Grupy CCC, podkreślając, że pozwoli to z jednej strony zwiększyć przychód z metra kwadratowego, a z drugiej dostarczyć klientom bogatą i interesująca ofertę.
Semik zaznacza, że choć plany sieci są ambitne, to jest przekonany, że uda się je zrealizować m.in. dzięki atrakcyjnym lokalizacjom, które wybrano wspólnie z partnerami z centrów handlowych.
Dyrektor Działu Sprzedaży HalfPrice Joanna Czyżewska podkreśla w komunikacie, że klienci HalfPrice będą mogli liczyć na zróżnicowaną ofertę, które będzie uzupełniana kilka razy w tygodniu.
- Jestem przekonana, że nasze portfolio zaspokoi gusta nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy okazji, a jasny i przejrzysty układ sklepu będzie sprzyjał satysfakcjonującym zakupom – mówi Czyżewska.
Otwarciu nowego projektu CCC towarzyszy kampania reklamowa, stworzona przez fotografa Antona Gottloba i reżysera Daniela Jaroszka. Wzięli w niej udział modele i modelki, wśród nich m.in. Anna Jagodzińska.
Byłeś świadkiem ciekawego zdarzenia? Masz interesujące zdjęcia lub filmik? Podziel się z nami wysyłając na [email protected]