BiznesINFO.pl Polska i Świat Społem odważnie kusi młodszych klientów. Takiego kroku nikt się nie spodziewał
Biznesinfo.pl

Społem odważnie kusi młodszych klientów. Takiego kroku nikt się nie spodziewał

29 listopada 2019

Społem otworzy e-sklep

Społem pracuje na uruchomieniem ogólnopolskiego e-sklepu z żywnością. O sprawie jako pierwszy poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl. Jak ma działać nowy sklep internetowy sieci? Po wpisaniu swojego kodu pocztowego klient dostanie ofertę dostępnych produktów dedykowanych w jego okolicy. Asortyment będzie różny i będzie zależeć od regionu Polski, w którym konsument zaloguje się w sklepie online Społem.

Docelowo sklep ma sprzedawać przede wszystkim żywność, a dominować będą produkty sprzedawane pod marką własną spółdzielców. Choć nacisk będzie nastawiony na produkty spożywcze, to e-sklep Społem ma oferować także asortyment przemysłowy.

Najpierw Warszawa i Wrocław

Portal wiadomoscihandlowe.pl podaje, że pilotaż projektu ma obejmować na razie Warszawę i Wrocław - uczestniczyć w nim będą trzy spółdzielnie. Publiczne testy rozpoczną się w 2020 roku. Po zakończeniu pierwszego etapu testów do projektu będą dołączać kolejne spółdzielnie z całej Polski.

Pora zmienić wizerunek

Sklep internetowy to część strategii Społem, która próbuje zmienić swój wizerunek i poszerzyć swoje grono konsumentów o inne grupy. Jak podaje portal, obecnie typowy klient Społem to osoba w wieku powyżej 40 lat. Sieci zależy na tym, aby przyciągnąć młodych konsumentów, a dobrym rozwiązaniem na odświeżenie zakurzonego wizerunku jest wejście na rynek e-grocery. Młodzi ludzie spędzają w internecie dużo czasu i często robią zakupy przy użyciu platform internetowych.

Co ciekawe, niektóre spośród 240 spółdzielni zrzeszonych w KZRSS Społem już mają własne sklepy internetowe. Ale każda z nich rozpoczęła e-sprzedaż na własną rękę. Nowy, ogólnopolski projekt sklepu internetowego Społem połączyć wszystkie spółdzielnie w sieci.

Obserwuj nas w
autor
Stanisław Węgrowski

Wydawca Biznesinfo. Absolwent psychologii na Uniwersytecie Humanistycznospołecznym SWPS. W dziennikarstwie inspirują go sprawy społeczne, polityka, kultura oraz sport. DJ, jeden z założycieli kolektywu SONDA, działającego na warszawskiej scenie klubowej. Miłośnik zwierząt.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie