BiznesINFO.pl Polska i Świat Marka z Krakowa podbija hiszpański rynek. Została partnerem jednej z najlepszych piłkarskich lig na świecie
Marek BAZAK/East News

Marka z Krakowa podbija hiszpański rynek. Została partnerem jednej z najlepszych piłkarskich lig na świecie

12 marca 2023
Autor tekstu: Olgierd Maletka

Rzadko zdarza się, żeby rodzime firmy odnosiły międzynarodowe sukcesy. Wyjątkiem jest polska marka napojów izotonicznych, która jest dziś rozpoznawalna na całym świecie, informuje money.pl.

Polska marka stopniowo rosła w siłę

Założyciele marki trafili w niszę i aktualnie sprzedają swoje produkty na sześciu kontynentach , w 55 krajach . W latach 2008-2010 Oshee było najszybciej rosnącym produktem na rynku napojów.

Świetnym posunięciem, które wpłynęło na popularność produktów Oshee, było podjęcie współpracy z gwiazdami sportu , w tym z Robertem Lewandowskim. Niedawno Oshee zaprezentowało Igę Świątek jako globalną ambasadorkę marki.

Zaskakująca współpraca

Marka Oshee została partnerem hiszpańskiej La Ligi , będącej jedną z najlepszych piłkarskich lig na świecie. Money.pl podaje, że oficjalne ogłoszenie partnerstwa nastąpi w niedzielę, 19 marca , gdy Robert Lewandowskim zagra w składzie FB Barcelony, przeciwko Realowi Madryt. Odbędzie się to podczas El Clasico , czyli jednego z najważniejszych meczów piłkarskich na świecie.

Efektem współpracy będą m.in. nowe napoje izotoniczne marki sygnowane oficjalnym logo La Liga oraz elementami graficznymi La Liga Santander . Na butelkach znajdą się również wizerunki najlepszych piłkarzy ligi hiszpańskiej.

Oshee stawia na dalszy rozwój

La Liga transmitowana jest w ponad 180 krajach . Wcześniejsze współprace z klubami Real Madryt i Borussia Dortmund wskazują na to, że OSHEE z roku na rok coraz bardziej zaznacza swoją obecność w świecie piłki nożnej.

Świat piłki nożnej jest dla nas bardzo ważny . Po wygaśnięciu kontraktu z Polskim Związkiem Piłki Nożnej w zeszłym roku zależało nam, aby kolejne partnerstwo równie mocno zaznaczyło naszą obecność wśród fanów sportu. Uważamy, że nawiązanie współpracy z ligą, której rozgrywki docierają do ponad 2,5 miliarda osób na świecie to odpowiedni kierunek w dalszym rozwoju marki Oshee” - powiedział Tadeusz Czarniecki z Oshee.

Obserwuj nas w
autor
Olgierd Maletka

Olgierd Maletka

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie