BiznesINFO.pl Handel Lidl nie ustaje w walce o klientów. Za każde zakupy nagroda, wystarczy tylko zaopatrzyć się w jedną rzecz
https://eastnews.pl/Zofia-Marek-Bazak

Lidl nie ustaje w walce o klientów. Za każde zakupy nagroda, wystarczy tylko zaopatrzyć się w jedną rzecz

9 września 2020
Autor tekstu: Kamila Jeziorska

Lidl w walce o klientów

Lidl nie ustaje w walce o swoich klientów i wciąż próbuje konkurować z Biedronką o pozycję lidera rynku. Podobnie jak Jeronimo Martins, Lidl postawił na program lojalnościowy, który wciąż ulepsza. Biedronka swój program realizuje w formie kart "Moja Biedronka", natomiast Lidl stawia na mobilność i od ponad roku promuje aplikację na telefon, Lidl Plus. Aplikacja jest całkowicie darmowa i pobrać mogą ją użytkownicy systemu iOS lub Android.

Lidl ze swoją aplikacją uplasował się ostatnio na 6. miejscu w rankingu najchętniej pobieranych aplikacji Top Free w kategorii shopping. Lidl wymaga od swoich klientów rejestracji, gdzie trzeba podać swoje imię, nazwisko oraz wybrać sklep, w którym najczęściej dokonuje się zakupów. W ramach Lidl Plus można podpiąć także kartę płatniczą. Dzięki aplikacji każdy użytkownik może zalogować się także do sklepu internetowego Lidla. Aplikacja umożliwia dostęp klientom do różnego rodzaju promocji przygotowanych specjalnie dla jej użytkowników. Czy Lidl plus cieszy się dużą popularnością?

Lidl stawia na aplikację 

Lidl Plus ma wielu swoich zwolenników i to nawet wśród seniorów, których nie przeraża korzystanie z mobilnej aplikacji. Jak wynika z danych, aplikację Lidl Plus pobrało ponad 6,5 mln użytkowników. To absolutny hit! Co więcej, sklep połączył kupony dostępne w aplikacji Lidl Plus z akcją "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom". Dzięki zakupom z aplikacją mobilną, klienci zaoszczędzą jeszcze więcej pieniędzy. Cała akcja potrwa do 30 września. Czy to oznacza, że klienci Lidla mogą już zacierać ręce i cieszyć się z zaoszczędzonych pieniędzy? Prawdopodobnie tak!

Lidl w Polsce od 2002 r. otworzył ponad 750 sklepów, a ta liczba wciąż się powiększa. Sieć sklepów w swoich hasłach reklamowych stawia przede wszystkim na dwa. "Więcej na radość z życia" oraz "W trosce o lepsze jutro" to dwa zdania, z którymi klienci najbardziej kojarzą Lidla. Ostatnio sieć sklepów postawiła na akcję promocyjną "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom", która ma pokazać klientom, że dzięki zakupom w tych sklepach, zaoszczędzą oni pieniądze na dom. W ramach akcji promocyjnej sieć sklepów rozdawała skarbonki. Czekamy z niecierpliwością na podsumowanie akcji, żeby sprawdzić ilu klientów faktycznie oszczędziło na własny kąt z zakupami w Lidlu.

Obserwuj nas w
autor
Kamila Jeziorska

Redaktor Biznesinfo. Absolwentka stosunków międzynarodowych na UKSW i studentka ostatniego roku politologii i dziennikarstwa. Uważa, że dziennikarstwo to nie tylko zawód, ale też misja. Uwielbia Stany Zjednoczone, jamniki i serial "House of Cards". Najbardziej lubi pisać na tematy polityczne i społeczne.

Chcesz się ze mną skontaktować? Napisz adresowaną do mnie wiadomość na mail: redakcja@biznesinfo.pl
polska i świat praca handel finanse Energetyka Eko technologie