Zamówisz zakupy przez internet i odbierzesz na parkingu. Sieć sklepów wprowadza usprawnienie dla klientów
Spar Drive – jak to działa?
Z usługi Spar Drive skorzystać mogą klienci sklepów Spar oraz Piotr i Paweł w Częstochowie, Rzeszowie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim. Do końca kwietnia usługa ma zostać wdrożona w 11 polskich miastach.
Jak usługa wygląda w praktyce? Klienci zamawiają zakupy przez Internet, po czym podjeżdżają pod siedzibę sklepu, zaś po zaparkowaniu na dedykowanym miejscu parkingowym pracownik wstawia zakupy klienta do bagażnika jego samochodu.
– W obecnej sytuacji kluczowe jest sprostanie rosnącemu zainteresowaniu klientów zakupami przez Internet – a także prowadzenie działań, które zmniejszą kolejki w sklepach stacjonarnych – dla bezpieczeństwa klientów i pracowników. Opcja Spar Drive jest najwygodniejszą usługą typu zamów-odbierz. Klienci sklepu online mają dostęp do pełnej oferty produktów Spar oraz Piotr i Paweł – takiej samej, jak w sklepach stacjonarnych, w tych samych cenach i bez żadnych dodatkowych kosztów. Wciąż szukamy kolejnych rozwiązań, które jeszcze bardziej zwiększą poziom bezpieczeństwa naszych klientów oraz pracowników – mówi Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep Spar.
Wiadomoscihandlowe.pl przypominają, że od 7 kwietnia w wybranych placówkach Spar oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł dla klientów dostępne są specjalne ulotki z listą zakupową. Po uzupełnieniu zamówienia poza sklepem można zostawić ulotkę w przeznaczonym do tego miejscu – załoga sklepu skompletuje koszyk i zadzwoni do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie, gdzie ten dokona płatności. Rozwiązanie to umożliwi osobom młodszym realizację zakupów w godzinach dla seniorów.