Niemiecka sieć Woolworth już w Polsce. Oferuje ciekawe produkty w atrakcyjnych cenach
Niemiecka sieć Woolworth, uważana za konkurenta Pepco, szturmem wkracza na polski rynek. Pierwszy sklep pod szyldem Woolworth został otwarty 8 maja w Krakowie w parku handlowym Atut Galicyjska.
O marce
Woolworth chwali się, że jest siecią, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Pierwsze sklepy sieci Woolworth w Polsce
Obiekty, które powstają lub powstaną w Polsce, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. m².
Pierwsze sklepy sieci Woolworth zostały lub będą otwarte w następujących lokalizacjach:
8 maja, Woolworth – Kraków, ul. Galicyjska 18.
12 maja, Woolworth – Poznań, ul. Aleje Solidarności 47.
26 maja, Woolwort – Warszawa, ul. Połczyńska 4.
Firma informuje, że to na pewno nie jedyne otwarcia w 2023 r., ponieważ zarządzający marką Woolworth za realny uznają scenariusz wzrostu od 15 do 20 sklepów rocznie.
W perspektywie średnio-terminowej planują oni stworzyć w Europie sieć 5 tys. domów i punktów handlowych.
Oferta firmy
Poza atrakcyjną ofertą cenową – przeszło 5 tys. produktów kosztujących mniej niż 13 zł – dla klientów przygotowano liczne promocje:
- firmowe torby zakupowe dla 4 tys. pierwszych klientów,
- darmowe hot dogi dla pierwszego tysiąca klientów,
- popcorn dla dzieci,
- koło fortuny z nagrodami.
– Marka Woolworth współkształtowała handel znany w obecnej formie już ponad 140 lat temu. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli przenieść naszą odnoszącą sukcesy koncepcję sprzedaży detalicznej z Niemiec na polski rynek, który uznajemy za bardzo perspektywiczny biznesowo. Nie możemy się doczekać, aby zainspirować Polaków szerokim asortymentem, oferując bardzo dobre jakościowo produkty w uczciwych cenach, co jest szczególnie istotne w czasach wysokiej inflacji. – mówi Radoslav Straka, Dyrektor ds. Sprzedaży w Woolworth Polska.