Carrefour wprowadza nowatorski pomysł. Zakupy zrobisz łatwiej i szybciej
Carrefour w trosce o bezpieczeństwo klientów
Carrefour od początku nadejścia pandemii stara się dbać o bezpieczeństwo i komfort swoich klientów pod szyldem „Dbaj o siebie, dbaj o innych”. Niedawno sieć poinformowała o wdrożeniu kolejnego pomysłu, dzięki któremu konsumenci będą mogli świadomie zaplanować wizytę w sklepie.
Na stronie internetowej sieci handlowej zostało udostępnione narzędzie Traffic Meter, które pozwala sprawdzać prognozowany ruch we wszystkich sklepach Carrefour. Usługa działa w oparciu o dane zbierane za pośrednictwem platformy Synerise z ponad 900 oddziałów w czasie rzeczywistym – podają wiadomoscihandlowe.
Klikając w odpowiednią ikonę na stronie internetowej klienci mogą z łatwością wyszukać swój sklep i sprawdzić natężenie ruchu.
Rozwinięcie ogólnopolskiej strategii
Narzędzie do monitorowania ruchu w sklepach to kontynuacja „przemyślanych działań, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów” – przyznał Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska.
Nowe rozwiązanie wpisuje się w kampanię „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, której celem jest promowanie i wspieranie odpowiedzialnego i solidarnego działania na terenie całego kraju.
„Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów” – przyznał Marcin Zduńczyk z Synerise.
Umiejętność opracowania nowych sposobów na wykorzystanie posiadanych informacji jest niezwykle istotna w stale zmieniającej się rzeczywistości, z którą aktualnie mierzymy się w związku z pandemią. Analityk z Synerise zwracają uwagę, że można ten czas spożytkować na poprawę jakości, komfortu i bezpieczeństwa poszczególnych usług.