Biedronka wyszykowała 7,5 mln zł na bony dla klientów. Skorzysta aż 500 tys. osób
Biedronka została zobowiązana przez UOKiK do przeprowadzenia wśród klientów edukacji w kwestii praw konsumenta. Sieć musiała też przygotować bony o łącznej wartości 7,5 mln zł.
Decyzją UOKiK Biedronka przygotowała specjalne szkolenia dotyczące praw konsumenta, aby lepiej uświadomić swoich klientów. Początek akcji miał miejsce wczoraj.
Biedronka organizuje szkolenie
W celu skorzystania ze specjalnych bonów należy wejść na stronę https://szkolenie.biedronka.pl/ i rozwiązać quiz zawierający 10 pytań dotyczących tematyki praw konsumenta. Po przejściu na stronę pojawi się informacja o decyzji UOKiK i związanym z tym quizem, po zrobieniu którego można otrzymać specjalny bon na zakupy.
Sieć informuje przed rozpoczęciem quizu, że szkolenie składa się z 50 stron, gdzie na każdej należy spędzić minimum 10 sekund.
Bony przeznaczone są dla pierwszych 125 tys. klientów, którzy wezmą udział w akcji w 4 turach. Tury odbywają się: 20 września 2021 r., 28 września 2021 r., 5 października 2021 r. oraz 12 października 2021 r.
Gdy rozwiążemy już test musimy podać na stronie nasz numer telefonu, na który sieć wyśle rabat na 15 złotych. Na realizację bonu w Biedronce mamy 3 miesiące i na jednego zarejestrowanego przypada tylko jeden bon.