Poważne utrudnienia w Biedronce. Sieć nie wytrzymuje natłoku chętnych do zakupów
Biedronka sprzedaje online
W czwartek 10 kwietnia Biedronka ogłosiła, że rozpoczyna współpracę z aplikacją Glovo. W efekcie klienci mogą robić zakupy online w Biedronce, a za dostawę do domu odpowiadają pracownicy hiszpańskiej aplikacji. Sam koszt dostawy to 9,99 zł.
Biedronka poinformowała, że na zakupy online nie ma konkretnych limitów wagowych, jednak waga zakupów nie powinna przekraczać fizycznych możliwości dostawcy. Kupując za pośrednictwem Glovo obowiązują te same ceny i promocje, które są w sklepach sieci Biedronka.
Czas realizacji zamówienia od chwili jego złożenia do momentu dostawy ma zajmować nie więcej niż godzinę, w zależności od pory dnia i lokalizacji, jednak - jak zaznacza Biedronka - w okresach większej liczby zamówień czas oczekiwania na dostawę może się nieznacznie wydłużyć. Zamówienia będą przyjmowane w godzinach od 10 do 22.30.
Biedronka i Glovo nie wytrzymują obciążeń
Wygląda na to, że rozwiązanie okazało się strzałem w dziesiątkę. Jednak zainteresowanie usługą chyba przerosło możliwości firmy Glovo. Jak podaje portal bankier.pl, aplikacja przestała działać.
Aplikacja Glovo wstrzymała przyjmowanie zamówień. “Z powodu dużego zainteresowania nie jesteśmy w stanie przyjmować nowych zamówień. Spróbuj ponownie za kilka minut” - taki komunikat wyświetla się w aplikacji podczas próby złożenia zamówienia z sieci Biedronka.