Żabka wprowadza zmiany w związku z koronawirusem
Wikimedia/Syperx
Autor Radosław Święcki - 16 Marca 2020

Żabka dodaje specjalne przegrody, ale to nie wszystko. Spore zmiany w związku z pandemią

Żabka informuje o podjętych działaniach w związku z rozprzestrzenianiem się COVID-19. Sieć skróciła godziny pracy placówek, a także zainstalowała specjalne przegrody oddzielające kasjerów od klientów.

- Obserwujemy rozwój sytuacji związanej z COVID-19. Nasze działania na bieżąco dostosowujemy m.in. do instrukcji przekazanych przez NFZ i zaleceń WHO oraz zapisów specustawy. Rozpoczęliśmy szereg działań wobec naszych pracowników i partnerów, a w trybie codziennym pracuje zespół koordynacyjny odpowiedzialny za współpracę wszystkich działów w zakresie prewencji – informuje w komunikacie prasowym Żabka.

Minister środowiska zakażony koronawirusem. Twierdzi, że czuje się dobrzeMinister środowiska zakażony koronawirusem. Twierdzi, że czuje się dobrzeCzytaj dalej

Żabka wprowadza zmiany

W dalszej części komunikatu sieć informuje o podjętych krokach:

Podjeżdżając od dziś na stację paliw będziecie przecierać oczy ze zdumienia. Tak nie było od latPodjeżdżając od dziś na stację paliw będziecie przecierać oczy ze zdumienia. Tak nie było od latCzytaj dalej

- Podjęliśmy decyzję o ograniczeniu standardowych godzin funkcjonowania sklepów, które będą otwarte od godz. 7:00 do 22:00. Skrócenie godzin otwarcia placówek obowiązuje do odwołania.

- Dystrybuujemy dostawy środków dezynfekujących oraz rękawiczek, które nieodpłatnie przekazujemy naszym franczyzobiorcom.

- W celu ograniczenia gromadzenia się osób w placówkach, wprowadziliśmy instrukcję umożliwiającą franczyzobiorcom określanie liczby osób przebywających w jednym czasie w sklepie.

- Gorące napoje i przekąski dostępne w Żabka Cafe sprzedawane są obecnie jedynie na wynos.

- Przygotowujemy i już dystrybuujemy dodatkowe wyposażenie w formie przegrody pleksi, które umożliwia dodatkową ochronę i oddziela kasjerów od klientów.

- Wstrzymaliśmy dostawy realizowane bezpośrednio i związane z przemieszczaniem się osób z regionów objętych rekomendacją wstrzymania podróży przez Główny Inspektorat Sanitarny.

- Wprowadziliśmy regularne spotkania zespołu koordynacyjnego w trybie codziennym.

DZISIAJ GRZEJE:
1. PGE stanowczo zabiera głos w sprawie dostępności prądu w domach i ostrzega klientów
2. Zbigniew Hołdys trafił do szpitala. Nie ma pewności, co się stało

Żabka zapewnia, że ma zapewniony ciąg logistyczny. Sieć podkreśla również, że opracowała różne scenariusze „w ramach obowiązującego w sieci Planu Ciągłości Działania, co pozwala sprawnie reagować na nieprzewidziane sytuacje”.

- Zamierzamy koncentrować się na kluczowych grupach asortymentowych, które są obecnie kupowane przez klientów. Zapasy asortymentowe w naszych centrach logistycznych odpowiadają obecnemu zapotrzebowaniu. Na bieżąco realizujemy także zwiększone dostawy do franczyzobiorców – zapewnia sieć.

Żabka informuje również m.in. o podwyższeniu reżimów higienicznych, a także o przygotowaniu materiałów dla klientów, w których podkreślono znaczenie zachowania zasad higieny podczas zakupów produktów sprzedawanych bez opakowania jak np. pieczywo, warzywa czy owoce.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Wzruszający apel o pomoc seniorom. Zaproponujmy im pomoc, zróbmy za nich zakupy
  2. Kobieta wyleczona z koronawirusa zdradza, co zrobiła, żeby wyzdrowieć. Nie była nawet hospitalizowana
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. ZUS zdradził sekret jak dostawać emeryturę o 15 proc. większą. Ma to być wyjątkowo proste
  5. Możesz zapłacić 270 zł albo nałożą na ciebie karę. Kontrole trwają w całym kraju
  6. Kwarantanna w kraju graniczącym z Polską. Rząd podjął ostateczną decyzję
Nie pozwól, żeby inflacja zabrała twoje oszczędności. Oto TOP 10 najlepszych kont oszczędnościowychNie pozwól, żeby inflacja zabrała twoje oszczędności. Oto TOP 10 najlepszych kont oszczędnościowychCzytaj dalej
Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News