Warta - połączenia z zagranicą
materiały prasowe dostarczone przez grupę Warta
Autor Komunikaty prasowe - 4 Marca 2020

Problem ze zdrowiem za granicą? Połączenie z infolinią Warty jest bezpłatne nawet z Tajlandii czy Brazylii

Zeszłoroczne badanie Polskiej Izby Turystyki wskazuje, że Polacy na wypoczynek wybierają nie tylko porę letnią - coraz częściej klienci odwiedzają biura podróży w poszukiwaniu wyjazdów na okres od jesieni do wiosny. Rośnie również liczba rezerwacji do odległych, egzotycznych destynacji. Ten kierunek wybrało w zeszłym roku blisko 20 proc. Turystów.

  • Koszt tradycyjnego połączenia z zagranicy do Polski może kosztować nawet 8 zł za minutę rozmowy.
  • Warta wraz ze swoim partnerem Europ Assistance Polska wprowadzają możliwość darmowego połączenia z infolinią dzięki wykorzystaniu połączenia internetowego.
  • Nowe rozwiązanie daje realną oszczędność turystom chcącym skorzystać z ubezpieczenia za granicą.
  • W 2019 roku na czele najpopularniejszych kierunków rankingu PIT pojawiły się: Tajlandia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Malediwy, Wyspy Zielonego Przylądka i Kenia.

Kosztowne połączenia z zagranicy

W nagłych wypadkach turysta w obcym kraju powinien jak najszybciej otrzymać pomoc lekarską. Osoby posiadające ubezpieczenie turystyczne mogą skorzystać z pomocy ubezpieczyciela w zorganizowaniu pomocy medycznej. W takich momentach kontaktują się telefonicznie z konsultantem na infolinii. Jednak rozmowa wychodząca z Tajlandii lub Australii może kosztować turystę nawet ponad 8 zł za minutę połączenia. Średni czas rozmowy
z konsultantem wynosi natomiast ok. 10 minut – wliczając w to czas oczekiwania na połączenie, podanie niezbędnych danych (w tym numeru polisy) oraz ustalenie potrzeb klienta.

Dotychczas połączenie z ubezpieczycielem z zagranicy mogło być wysokim wydatkiem. Szczególnie jeśli mieliśmy problemy zdrowotne w kraju poza Unią Europejską rachunek po kontakcie z infolinią ubezpieczyciela wynosił co najmniej kilkadziesiąt złotych. Dlatego wprowadzamy rozwiązanie, dzięki któremu klient Warty dzwoniąc nawet z Argentyny czy Filipin nie wyda ani złotówki na połączenie z naszym konsultantem – komentuje Jarosław Nowak, kierujący Wydziałem Assistance w Warcie.

Darmowa rozmowa z konsultantem, dzięki internetowemu połączeniu

Warta przygotowała nowe rozwiązanie dla turystów potrzebujących skontaktować się
z konsultantem na infolinii. W celu rozwiązania problemu kosztownych rozmów telefonicznych Warta oferuje połączenia telefoniczne za pomocą internetu. Dzięki nowej funkcjonalności wystarczy dostęp do WiFi (np. w hotelu) lub lokalna karta do telefonu z pakietem internetowym, aby połączyć się z Wartą bez dodatkowych kosztów. Po wybraniu dedykowanego przycisku klient Warty połączy się bezpłatnie z konsultantem w Polsce, który zapewni odpowiednie wsparcie osobie objętej ubezpieczeniem. Dostęp do nowej funkcji możliwy jest przez smartfon za pośrednictwem strony https://wartatravel.eap.pl/ oraz aplikacji Messenger.

Naszym celem jest maksymalne uproszczenie komunikacji między klientem i konsultantem. Dzięki nowemu rozwiązaniu dajemy ubezpieczonym w Warcie możliwość szybkiego połączenia z dowolnego zakątka świata, bez narażania ich na dodatkowe opłaty. Oznacza to dla osób mających problemy zdrowotne podczas wyjazdu zagranicznego duże oszczędności – dodaje Jarosław Nowak .

Internetowe, bezpłatne połączenie z konsultantem to kolejne rozwiązanie, które wpisuje się
w strategię firmy. Zakłada ona m.in. praktyczne wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych do zapewnienia wysokiego poziomu obsługi klientów.

POWYŻSZY ARTYKUŁ JEST KOMUNIKATEM PRASOWYM

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News