Popularny dyskont umożliwia klientom testowanie swoich produktów za darmo
Autor Stanisław Węgrowski - 5 Listopada 2019

Popularny dyskont umożliwia testowanie swoich produktów za darmo. Spodziewa się kolejek chętnych

Promocja w niemieckim dyskoncie Aldi. Sieć startuje z nową kampanią marketingową, w ramach której konsumenci mogą testować wybrane produkty firmy. Kampanię promuje aktorka Sonia Bohosiewicz.

Promocja w Aldi

Promocja w sieci dyskontów Aldi. Niemiecka sieć właśnie ruszyła ze swoją ogólnopolska kampanią marketingową, zorganizowaną pod hasłem “Raz Aldi, Zawsze Aldi” - informuje portal wiadomoscihandlowe.pl. Promocja polega na tym, że konsumenci mogą testować wybrane produkty firmy. W ramach kampanii została stworzona specjalna strona internetowa akcji, gdzie znajduje się formularz zgłoszeniowy. Osoby, które zostaną wybrane, dostają paczkę z artykułami marki własnej z różnych kategorii. Promocja uwzględnia produkty z różnych kategorii. Po testach klienci mogą publikować swoje opinie na temat jakości artykułów na dedykowanej stronie internetowej.

Znana aktorka promuje dyskont

Kampania marketingowa Aldi rozpoczęła się 2 września i została podzielona na parę etapów. Akcja zaczęła się od działań wizerunkowych. Twarzą kampanii została aktorka Sonia Bohosiewicz. Promocja odbywa się na stronie internetowej zawszealdi.pl, w mediach społecznościowych, oraz w prasie i radiu. Kolejnym etapem było przeprowadzenie pierwszego naboru ochotników, którzy chcieli przetestować artykuły i wyselekcjonować te, które najbardziej przypadły im do gustu. Aktualnie trwa następny nabór osób chętnych do testowania produktów. Aldi zapewnia, że produkty marki własnej to jeden z kluczowych czynników, które wyróżniają sieć na tle rywali, a potrzeba kupienia ulubionych produktów jest decydująca przy wyborze sklepu na codzienne zakupy.

Miały dawać radość, a nie żyje przez nie już ponad 70 dzieci. Miliony sztuk wycofanych ze sprzedażyMiały dawać radość, a nie żyje przez nie już ponad 70 dzieci. Miliony sztuk wycofanych ze sprzedażyCzytaj dalej

(Nie)pierwsza taka kampania

Portal wiadomoscihandlowe.pl przypomina, że w 2014 roku podobną kampanię zorganizowała sieć Biedronka. W ramach akcji “Biedronka Testujemy” grupa 500 osób dostała testowe próbki paru smaków lub opcji danego produktu. Oceny na temat sprawdzanych artykułów można było zgłaszać za pośrednictwem formularza na stronie internetowej. Biedronka zapewniała, że wybrane przez uczestników kampanii produkty trafią na półki dyskontów Biedronka i będą oznakowane w specjalny sposób.

Aldi to niemiecka sieć dyskontów spożywczo-przemysłowych obecna na pięciu kontynentach. To siódma pod względem sprzedaży sieć marketów na świecie. W Polsce Aldi rozpoczęło działalność w 2006 roku. Obecnie firma posiada 132 sklepy w całym kraju i zatrudnia około 2350 pracowników.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Nie żyje legendarna aktorka i piosenkarka. Fani pogrążeni w żałobie
  2. Fiat 126p był dumą FSM. Teraz doczeka się swojego następcy, pracują nad nim polscy projektanci
  3. Waloryzacja ma wypchać portfele emerytów. Najbiedniejsi dostaną po 13 tys. zł
  4. Setki osób dostanie 252,38 zł zamiast 500 plus. Ludzie przeoczyli haczyk
  5. Tylko wyniesiesz śmieci. Zapłacisz nawet 5 tys. złotych grzywny
  6. GIS pilnie wycofuje popularną przyprawę. Jest skażona groźną bakterią, lepiej od razu ją wyrzucić

Następny artykuł Kliknij ten przycisk Google News Trafisz na stronę Wiadomości Google, gdzie w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk "Obserwuj". Kliknij go.