Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy na rzecz walki z koronawirusem
flickr.com
Autor Radosław Święcki - 31 Marca 2020

Już za parę dni miliony Polaków w jednej godzinie włączą Polsat. Sprawa jest bardzo ważna i pilna

Polsat wyemituje specjalny blok reklamowy na rzecz walki z koronawirusem. Całkowity dochód z emisji bloku, zostanie przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.

Polsat ze specjalnym blokiem reklamowym

Telewizja Polsat podjęła decyzję o przekazaniu czasu antenowego w postaci specjalnego bloku reklamowego na rzecz walki z koronawirusem. Emisja bloku „Reklama na ratunek” nastąpi w czwartek 2 kwietnia o godz. 18:45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”, serwisu informacyjnego stacji Zygmunta Solorza. Stacja podkreśla, że im więcej widzów obejrzy blok, tym więcej środków zostanie przekazanych na wsparcie lekarzy i pracowników szpitali.

Minister rozwoju otwarcie: Minister rozwoju otwarcie: "Czekają nas chude tygodnie i miesiące"Czytaj dalej

- Chcemy pomóc tym, którzy są na pierwszej linii w walce z trwającą epidemią. 2 kwietnia o 18:

Lidl ze zmianami jak Biedronka. W środku dnia nie zrobisz zakupówLidl ze zmianami jak Biedronka. W środku dnia nie zrobisz zakupówCzytaj dalej

45 możemy ponownie pokazać, że prosty gest ma wielką moc. Pamiętajmy: zostajemy w domu, oglądamy blok i pomagamy w walce z koronawirusem - mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

DZISIAJ GRZEJE:
1. Watykan zajął nowe stanowisko w sprawie Świąt Wielkanocnych. Wierni mogą być zadziwieni
2. Córka Kowalskiej nie może samodzielnie oddychać. Piosenkarka właśnie przekazała druzgocącą wiadomość

– Dzięki temu każdy z nas, choćby w taki sposób, dołoży swoją cegiełkę do wsparcia tych, którzy są dzisiaj najodważniejsi, ale też najwięcej ryzykują – dodaje.

Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku reklamowego "Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem" zachęcają spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News, prowadzącego główne wydanie "Wydarzeń", a także programy "Gość Wydarzeń" oraz "Wydarzenia i Opinie". Spoty są emitowane od piątku, 27 marca, we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie IPLA, w internecie oraz w mediach społecznościowych.

Akcja "Reklama na Ratunek – Razem w walce z koronawirusem" organizowana jest we współpracy z Biurem Reklamy Polsat Media.

Jeszcze surowsze ograniczenia. Punkty usług do zamknięcia, w sklepach obowiązkowe rękawiczkiJeszcze surowsze ograniczenia. Punkty usług do zamknięcia, w sklepach obowiązkowe rękawiczkiCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Urząd Miasta rozdaje maseczki i płyny dezynfekujące. W tym mieście na Mazowszu dostaną je wszyscy
  2. Nie żyje niemowlę zarażone koronawirusem. Okazuje się, że patogen może być groźny również dla najmłodszych
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
  5. Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
  6. 22 mln użytkowników telefonów w Chinach mniej. Media dostrzegły związek z pandemią
Orlen przekazał 2 wiadomości ws. ich płynu do dezynfekcji rąk. Jedną dobrą, a drugą bardzo złąOrlen przekazał 2 wiadomości ws. ich płynu do dezynfekcji rąk. Jedną dobrą, a drugą bardzo złąCzytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News