POLOmarket wprowadza zmiany w związku z koronawirusem
Wikimedia/Piotr Litwa
Autor Radosław Święcki - 19 Marca 2020

Polska sieciówka idzie o krok dalej. Sklepy wprowadzają nadzwyczajne środki

POLOmarket informuje o wdrożeniu dodatkowych nadzwyczajnych środków ochrony przed koronawirusem. Jakich zmian w funkcjonowaniu sklepu mogą spodziewać się klienci?

POLOmarket z nowymi środkami bezpieczeństwa

POLOmarket informuje w komunikacie prasowym zamieszczonym na stronie sieci, że przy wszystkich stanowiskach kasowych, przy pomocy specjalnych taśm, zostały wyznaczone tymczasowe strefy bezpieczeństwa.

Ważny komunikat ministra obrony narodowej. Rząd podjął kluczową decyzję w sprawie udziału wojskaWażny komunikat ministra obrony narodowej. Rząd podjął kluczową decyzję w sprawie udziału wojskaCzytaj dalej

Wyznaczone strefy zmniejszają ryzyko nadmiernego zbliżania, zarówno dla naszych Klientów, jak i Personelu sieci, poprzez zachowanie rekomendowanej przez służby sanitarno-epidemiologiczne odległości od 1 do 1,5 m między Klientem a Kasjerem oraz między Klientem przy kasie a Klientami w kolejce. Wyznaczone taśmą ostrzegawczą strefy są miejscami, w których Klient nie będzie mógł przebywać i zatrzymywać się – służą ona wyłącznie do szybkiego i bezpiecznego przejścia – czytamy w komunikacie prasowym.

Oprócz wyznaczonych stref bezpieczeństwa dodatkowo we wszystkich sklepach sieci trwa montaż specjalnych przegród z tworzywa sztucznego, separujących dodatkowo Kasjerów i Klientów od siebie.

DZISIAJ GRZEJE:
1. PGE stanowczo zabiera głos w sprawie dostępności prądu w domach i ostrzega klientów
2. Bardzo szczery wpis ratownika medycznego. “Minister powinien się wstydzić"

Zmiany w sklepach sieci POLOmarket

Oczywiście, poza opisanymi wyżej środkami, mając na celu ograniczenie ryzyka rozprzestrzeniania się koronawirusa, w uzupełnieniu obowiązujących standardowo restrykcyjnych procedur Systemu HACPP (Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności) i zgodnie z wszystkimi wcześniejszymi zaleceniami służb sanitarno-epidemiologicznych obowiązują dodatkowe procedury i działania, takie jak między innymi:

  • poinformowanie i przeszkolenie wszystkich Pracowników Sklepów o podstawowych zasadach higieny;
    i prewencji rekomendowanych przez stacje sanitarno-epidemiologiczne w związku z epidemią koronawirusa;
  • wyposażenie sklepów w dodatkowe specjalistyczne środki dezynfekujące do rąk na bazie alkoholu, a także środki dezynfekujące do powierzchni płaskich, wózków, rączek, blatów, kas, itd.;
  • zwiększenie częstotliwości dezynfekcji powierzchni, z którymi styka się wiele osób, tj. rączek i uchwytów wózków i stref tzw. przykasowych – zwłaszcza taśm kasowych. Wszystkie nasze placówki zostały zaopatrzone także w odpowiednie zapasy rękawiczek jednorazowych, które są do dyspozycji naszych pracowników;
  • ograniczenie liczby Klientów obsługiwanych jednocześnie na sali sprzedaży;
  • informowanie Klientów o konieczności zachowywania w miarę możliwości bezpiecznych odległości od innych osób na terenie sklepów minimum od 1 do 1,5m;
  • informowanie Klientów o konieczności używania rękawiczek jednorazowych do pakowania produktów nieopakowanych, jak warzywa, owoce czy pieczywo;
  • rekomendowanie Klientom płatności bezgotówkowych – kartami i telefonami komórkowymi, jako metody szybszej i bardziej bezpiecznej;
  • zwracanie uwagi wszystkim osobom z objawami kaszlu i kataru o konieczności zachowania zasad bezpieczeństwa, w tym zakrywania chusteczką lub łokciem, lub noszenia maseczki;
  • zaopatrzenie sklepów w dodatkowe specjalne instrukcje dla Klientów i Pracowników w formie papierowej (plakaty) oraz elektronicznej (komunikaty radiowe i wideo).
Produkty, za które przepłacasz i nawet o tym nie wiesz. Nie daj nabić się w butelkę i zacznij oszczędzanieProdukty, za które przepłacasz i nawet o tym nie wiesz. Nie daj nabić się w butelkę i zacznij oszczędzanieCzytaj dalej

Dostępność towaru

Ponadto sieć podkreśla, że na bieżąco śledzi rozwój wydarzeń i rekomendacje właściwych służb na wypadek konieczności podjęcia dalszych działań.

POLOmarket informuje również o wdrożeniu szeregu procedur zabezpieczających przed rozprzestrzenianiem koronawirusa w swoich centrach logistycznych. Sieć zapewnia również, że jej sklepy zapewniają ciągłość obsługi i odpowiedni poziom dostępności oferowanych produktów.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Nie wszyscy zostali w domach, tłumy dzieci na placach zabaw. Dzielnice i spółdzielnie podjęły ważną decyzję
  2. Koronawirus szaleje, a w polskim mieści zrobili mega imprezę. Pilnie interweniowała Policja, w głowie się nie mieści
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. ZUS zdradził sekret jak dostawać emeryturę o 15 proc. większą. Ma to być wyjątkowo proste
  5. Możesz zapłacić 270 zł albo nałożą na ciebie karę. Kontrole trwają w całym kraju
  6. Samolot z Francji wleciał nad Polskę i pilnie zawracał do Paryża. Nikt nic nie wie, podejrzany kurs
TOP 10 najdroższych polskich filmów. Budżety, które przyprawiają o zawrót głowy [GALERIA]TOP 10 najdroższych polskich filmów. Budżety, które przyprawiają o zawrót głowy [GALERIA]Czytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News