PKO sprostowanie
wikimedia
Autor Redakcja BiznesInfo - 13 Września 2020

Sprostowanie dotyczące artykułu o PKO BP z 21 sierpnia 2020 r.

Potężna awaria ogromnego banku. Miliony Polaków pozbawione dostępu do środków. Sprostowanie artykułu o awarii w Banku PKO BP.

W artykule pt. "Potężna awaria ogromnego banku. Miliony Polaków pozbawione dostępu do środków. Sprostowanie artykułu o awarii w Banku BKO BP", autorstwa Oktawiana Górala, który został opublikowany 21 sierpnia 2020 roku, pojawiła się nieprawdziwa i nieścisła informacja na temat PKO Banku Polskiego. Nie jest prawdą jakoby w wyniku awarii klienci PKO Banku Polskiego zostali pozbawieni dostępu do swoich pieniędzy. W rzeczywistości cały czas mogli dokonywać transakcji przy pomocy kart płatniczych i serwisu internetowego iPKO.

W rzeczywistości awaria dotyczyła aplikacji mobilnej IKO. Serwis internetowy iPKO zachował sprawność, a klienci mogli w pełni korzystać z jego funkcjonalności. Serdecznie przepraszamy wszystkich odbiorców za zamieszczenie niepełnej informacji prasowej. Wprowadzenie w błąd nie było celowe.

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News