PKO BP przygotowało świetną ofertę dla klientów. Bank ma super rozmach.
Obraz _Alicja_ z Pixabay
Autor Kamila Jeziorska - 26 Października 2020

Co za gest, kapitalne ułatwienie dla klientów. Jeden z największych banków w Polsce imponuje rozmachem

PKO BP rozrasta się w niesamowitym tempie i cały czas ułatwia życie swoim klientom. Tym razem PKO BP stawia na bankowość internetową. Na co mogą liczyć klienci PKO BP w ramach bankowości internetowej?

PKO BP rozwija swoją bankowość

PKO BP to największy bank w Polsce posiadający ponad 1 tys. placówek na terenie całego kraju i jeden z niewielu oferujących możliwość załatwienia większości spraw za pomocą internetu. Pandemia przyspieszyła rozwój bankowości w Polsce, ale PKO zostawia konkurencję daleko w tyle.

PKO BP w ostatnim czasie zdecydował się na wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań dla swoich klientów. Przypomnijmy, że za pomocą aplikacji mogą oni wziąć pożyczkę gotówkową, a nawet kupić bilet komunikacji miejskiej. Wszystko odbywa się za pomocą kilku kliknięć, a to nie koniec nowości.

Policjanci mają dość ciągłych protestów? Chcą sporych podwyżekPolicjanci mają dość ciągłych protestów? Chcą sporych podwyżekCzytaj dalej

PKO BP zdecydował się na wprowadzenie usługi wideodoradcy dla klientów indywidualnych oraz firmowych. Większość banków oferuje jedynie możliwość czatu z doradcą, jednakże PKO BP poszło o krok dalej. Z pomocą wideodoradcy klienci mogą wypełnić wnioski o pożyczkę, a także dowiedzieć się szczegółów dot. oferty banku.

Wszystko odbywa się za pomocą kilku kliknięć, a połączenie jest w stu procentach bezpieczne. Z usług wideodoracy klienci mogą skorzystać w dni robocze od godz. 9:00 do godz. 17:00, przypomina portal bankier.pl. Jak się okazuje, PKO ma także szereg innych rozwiązań dla swoich klientów.

PKO Bank Polski uważa, że rozwój e-bankowości sprawił, że klienci coraz rzadziej osobiście odwiedzają placówki banku. W dobie pandemii koronawirusa takie rozwiązania okazują się być bezcenne i zwiększają bezpieczeństwo klientów.

Jeden ruch NBP i stabilność finansowa legnie w gruzach. Ekspert ostrzega PolakówJeden ruch NBP i stabilność finansowa legnie w gruzach. Ekspert ostrzega PolakówCzytaj dalej

DZISIAJ GRZEJE:

1. Niestety, Boże Narodzenie będzie wyglądać zupełnie inaczej w tym roku. Minister zdrowia z nieprzyjemnymi informacjami
2. Niewyobrażalny dramat podczas protestu w Warszawie. Samochód wjechał w strajkujących, zabrało ich pogotowie
3. Segregacja śmieci znowu do zmiany? Nie wypełnisz obowiązku, spodziewaj się grzywny albo aresztu

PKO BP robi ukłon w stronę klientów

PKO BP wprowadził także możliwość asystenta głosowego. Początkowo PKO za pomocą asystenta klienci mogą dokonać przelewy, sprawdzić historię swojego rachunku, stan konta, a także doładować telefon czy zapłacić BLIKiem, wylicza bankier.pl.

PKO BP wprowadziło asystentowi głosowemu możliwość zrozumienia i odpowiedzi na pytania klienta. Dzięki asystentowi głosowemu, klienci PKO mogą z łatwością załatwić szereg spraw. Co takiego jest wyjątkowego w tej usłudze?

- Uruchomiliśmy rozwiązanie, które dotychczas było domeną najbardziej rozwiniętych technologicznie firm świata, takich jak Google, Amazon czy Apple. Dotychczas żadna instytucja finansowa w Polsce nie zdecydowała się na uruchomienie asystenta głosowego z tak zaawansowanym zakresem realizowanych intencji użytkownika, tłumaczy Kamil Konikiewicz, dyrektor Biura Rozwoju Sztucznej Inteligencji w PKO Banku Polskim.

Jeden produkt zdrożał aż o 60 proc. w trakcie pandemii. Musimy go kupować niemal cały czasJeden produkt zdrożał aż o 60 proc. w trakcie pandemii. Musimy go kupować niemal cały czasCzytaj dalej

PKO podkreśla, że usług asystenta będzie wciąż przybywać i jednocześnie oferuje klientom tzw. konto na selfie. - Założenie konta na selfie to kolejna funkcja, która czyni IKO aplikacją jeszcze bardziej atrakcyjną dla klientów, tłumaczy Paweł Placzke, dyrektor departamentu produktów klienta indywidualnego w PKO Banku Polskim.

PKO zapewnia, że konto na selfie umożliwia założenie rachunku w ciągu kilkunastu minut, a cały proces także jest bezpieczny. Co więcej, klienci PKO mogą poprzez aplikację zapłacić za przejazd autostradą.

- W PKO Banku Polskim stale rozwijamy nowe technologie, wspierające klientów. Udoskonalamy aplikację IKO tak, by była maksymalnie prosta i intuicyjna w obsłudze. Stała się najważniejszym sposobem kontaktu z bankiem i podstawowym miejscem podejmowania decyzji przez klienta, skwitował Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego. Miejmy nadzieję, że PKO nie usiądzie na laurach i dalej będzie udoskonalać swoje usługi.

Seniorze, gdy chodzi o pieniądze, należy uważać. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o bankowości onlineSeniorze, gdy chodzi o pieniądze, należy uważać. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o bankowości onlineCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Warszawa: samochód wjechał w protestujących. Trwa akcja ratunkowa, są ranni
  2. Bill Gates o rozwoju pandemii. Zdradził co nas może czekać w 2021 roku
  3. Wpływ pandemii na bankomaty jest ogromny. Wypłaty gotówki rekordowo niskie
  4. Znakomite informacje dla rodziców. Dodatkowe zasiłki opiekuńcze wracają, wiemy na jakich zasadach
  5. Biedronka przygotowuje się na Wszystkich Świętych. Nie tylko kupisz znicze za pół darmo, ale jeszcze ci dopłacą
  6. Polacy pogrążeni w żałobie. Nie żyje Franciszek Wrana, tragedia, "pozostanie w naszej pamięci"
  7. Najprostsze i najpyszniejsze na świecie pierogi bez lepienia przygotujesz w kilka minut. Kapitalna receptura
Uważaj na zakupach. Ciągle ich dotykasz, a mogą być bardziej niebezpieczne niż myśliszUważaj na zakupach. Ciągle ich dotykasz, a mogą być bardziej niebezpieczne niż myśliszCzytaj dalej

Koniecznie obejrzyj:

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News