Netto
wikimedia.org/Nillerdk/CC BY-SA 3.0
Autor Komunikaty prasowe - 4 Marca 2020

Netto w trosce o zdrowie i komfort klientów oraz pracowników

W trosce o bezpieczeństwo i komfort zarówno klientów, jak i pracowników sieć handlowa Netto podejmuje kroki dotyczące obecnej nadzwyczajnej sytuacji, związanej z zagrożeniem koronawirusem. W tym celu sieć wdrożyła szereg działań, skierowanych do pracowników, dostawców, a także klientów.

Sieć handlowa Netto podjęła szereg działań zapobiegawczych oraz informacyjnych skierowanych do klientów, pracowników oraz dostawców. W związku z tym wszyscy pracownicy sieci handlowej otrzymali pakiet informacji z zaleceniami, mającymi na celu zminimalizowanie możliwości zarażenia się koronawirusem oraz instrukcje postępowania w przypadku ewentualnego kontaktu z osobami zainfekowanymi. Jako sieć handlowa, dbająca o najlepsze zaspokojenie potrzeb zakupowych klientów, Netto pozostaje w stałym kontakcie z dostawcami. W ten sposób chce zagwarantować swoim klientom komfort i zabezpieczyć jak najlepszy dostęp do najpotrzebniejszych produktów w okresie wzmożonego zapotrzebowania na nie.

- Mamy świadomość, że obecna sytuacja związana z zagrożeniem koronawirusem może budzić wiele obaw – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. – Dlatego w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów oraz pracowników podjęliśmy decyzje zapobiegawcze, które mamy nadzieję wpłyną na bezpieczeństwo pracy oraz zakupów w naszej sieci.

W związku z obecną sytuacją sieć podjęła decyzję, że w najbliższym czasie każda nieobecność pracownika spowodowana chorobą i potwierdzona zwolnieniem lekarskim nie będzie miała wpływu na wysokość uznaniowej premii frekwencyjnej.

POWYŻSZY ARTYKUŁ JEST KOMUNIKATEM PRASOWYM

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News