Netflix usuwa konta nieaktywnych użytkowników
eastnews/Arkadiusz Ziolek
Autor Radosław Święcki - 24 Maja 2020

Netflix może przestać pobierać od ciebie abonament. Serwis rusza z nową akcją, lepiej sprawdź maile

Netflix nie chce dłużej pobierać pieniędzy od nieaktywnych użytkowników i zamierza kasować tzw. konta-zombie – informuje portal Spidersweb.pl. Osoby, które nie korzystały w ostatnim czasie z serwisu, a z przyzwyczajenia płacą abonament mogą spodziewać się maila.

Netflix usuwa konta-zombie

Netflix zaczyna kasować konta nieaktywnych użytkowników. W pierwszej kolejności – jak podaje Spidersweb.pl – czystka obejmie osoby, które nie logowały się do serwisu od co najmniej dwóch lat. Osoby te nie będą już musiały płacić za abonament.

Serwis już w najbliższych dniach zamierza skontaktować się z posiadaczami nieaktywnych kont za pomocą powiadomień i maili. Konta użytkowników, którzy na nie nie odpowiedzą, zostaną automatycznie anulowane.

Ten kryzys nie jest jedynym. W historii było ich już wiele, a największe z nich zmieniały jej biegTen kryzys nie jest jedynym. W historii było ich już wiele, a największe z nich zmieniały jej biegCzytaj dalej

- Chcemy, by zarówno rejestracja w serwisie, jak również anulowanie abonamentu były proste. Dlatego każdy, kto anuluje konto i ponownie dołączy do serwisu w ciągu 10 miesięcy, nadal będzie mieć dostęp do swoich ulubionych tytułów, profili, preferencji oglądania i szczegółów konta. Mamy nadzieję, że nasza nowa strategia pomoże naszym klientom zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze – wyjaśnia cytowany przez portal Eddy Wu z działu ds. innowacyjności i produktów.

DZISIAJ GRZEJE:
1. Rząd właśnie wprowadził 4 bardzo ważne zmiany dot. emerytur. Tarcze antykryzysowe rządu kryją nowe przepisy
2. Nowe ognisko koronawirusa w Polsce? Niepokojące dane ministerstwa

Opłacalny krok?

Netflix w ocenie portalu zdecydował się na dość odważny krok, gdyż większość firm na ogół nie ma nic przeciwko temu, by pobierać opłaty od osób, które nie korzystają z ich usług. Rozwiązanie to może jednak się opłacać, z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze Netflix pokazuje klientom, że jest uczciwą firmą i nie zamierza zarabiać na usługach, z których ktoś nie korzysta. Po drugie, przypomina o sobie nieaktywnym użytkownikom.

Dwa nowe mandaty. Właściciele zwierząt i kierowcy muszą uważać, mogą zapłacić nawet 5 tys. zł karyDwa nowe mandaty. Właściciele zwierząt i kierowcy muszą uważać, mogą zapłacić nawet 5 tys. zł karyCzytaj dalej

Spidersweb.pl przytacza dane podane przez Netflix z których wynika, że odsetek nieaktywnych użytkowników to zaledwie 0,5 proc., w związku z czym ich utrata nie nadszarpnie poważnie ani budżetu firmy ani bazy subskrybentów. W pierwszym kwartale tego roku liczba subskrybentów serwisu sięgnęła 183 mln.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Łukasz Szumowski w rozmowie z mediami podał konkretną datę. Nadchodzi druga fala
  2. Zwiększa ryzyko śmierci przy COVID-19. Naukowcy z Nowego Jorku dokonali ważnego odkrycia
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
  5. Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
  6. Jeden z najgorszych dni od początku kryzysu. Polacy znów mają się czego obawiać
Czarne owce używanych samochodów. Najgorsze auta, po których zakupie zaraz będziesz musiał odwiedzić serwisCzarne owce używanych samochodów. Najgorsze auta, po których zakupie zaraz będziesz musiał odwiedzić serwisCzytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News