
Netflix może przestać pobierać od ciebie abonament. Serwis rusza z nową akcją, lepiej sprawdź maile
Netflix nie chce dłużej pobierać pieniędzy od nieaktywnych użytkowników i zamierza kasować tzw. konta-zombie – informuje portal Spidersweb.pl. Osoby, które nie korzystały w ostatnim czasie z serwisu, a z przyzwyczajenia płacą abonament mogą spodziewać się maila.
Netflix usuwa konta-zombie
Netflix zaczyna kasować konta nieaktywnych użytkowników. W pierwszej kolejności – jak podaje Spidersweb.pl – czystka obejmie osoby, które nie logowały się do serwisu od co najmniej dwóch lat. Osoby te nie będą już musiały płacić za abonament.
Serwis już w najbliższych dniach zamierza skontaktować się z posiadaczami nieaktywnych kont za pomocą powiadomień i maili. Konta użytkowników, którzy na nie nie odpowiedzą, zostaną automatycznie anulowane.
- Chcemy, by zarówno rejestracja w serwisie, jak również anulowanie abonamentu były proste. Dlatego każdy, kto anuluje konto i ponownie dołączy do serwisu w ciągu 10 miesięcy, nadal będzie mieć dostęp do swoich ulubionych tytułów, profili, preferencji oglądania i szczegółów konta. Mamy nadzieję, że nasza nowa strategia pomoże naszym klientom zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze – wyjaśnia cytowany przez portal Eddy Wu z działu ds. innowacyjności i produktów.
DZISIAJ GRZEJE:
1. Rząd właśnie wprowadził 4 bardzo ważne zmiany dot. emerytur. Tarcze antykryzysowe rządu kryją nowe przepisy
2. Nowe ognisko koronawirusa w Polsce? Niepokojące dane ministerstwa
Opłacalny krok?
Netflix w ocenie portalu zdecydował się na dość odważny krok, gdyż większość firm na ogół nie ma nic przeciwko temu, by pobierać opłaty od osób, które nie korzystają z ich usług. Rozwiązanie to może jednak się opłacać, z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze Netflix pokazuje klientom, że jest uczciwą firmą i nie zamierza zarabiać na usługach, z których ktoś nie korzysta. Po drugie, przypomina o sobie nieaktywnym użytkownikom.
Spidersweb.pl przytacza dane podane przez Netflix z których wynika, że odsetek nieaktywnych użytkowników to zaledwie 0,5 proc., w związku z czym ich utrata nie nadszarpnie poważnie ani budżetu firmy ani bazy subskrybentów. W pierwszym kwartale tego roku liczba subskrybentów serwisu sięgnęła 183 mln.
ZOBACZ TAKŻE:
- Łukasz Szumowski w rozmowie z mediami podał konkretną datę. Nadchodzi druga fala
- Zwiększa ryzyko śmierci przy COVID-19. Naukowcy z Nowego Jorku dokonali ważnego odkrycia
- IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
- 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
- Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
- Jeden z najgorszych dni od początku kryzysu. Polacy znów mają się czego obawiać
