
Potężna awaria w jednym z największych polskich banków. Klienci odcięci od usług
mBank to kolejny bank dotknięty potężną awarią. Klienci skarżą się na problemy z dostępem do podstawowych usług. Sytuacja jest poważna, a mBank do tej pory nie usunął awarii w całości.
mBank z potężną awarią
mBank na swoim oficjalnym koncie na Twitterze potwierdził informacje dotyczące awarii systemu. Wcześniej o problemach informowali klienci mBanku wysyłając wiadomości do redakcji portalu bankier.pl.
"System transakcyjny kolejny dzień nie działa prawidłowo, o godzinie 9.50 nie widać realizacji zleceń z otwarcia sesji", "od godziny 9:35 znowu są problemy z działaniem systemu transakcyjnego Biura Maklerskiego mBanku. W tej chwili nie można się nawet zalogować do systemu"- cytuje lawinowe wiadomości portal.
"Obecnie występują problemy z usługami maklerskimi (eMakler dla klientów mBanku, mInwestor dla klientów Biura maklerskiego). Przepraszamy za kłopot. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji" - poinformował mBank w opublikowanym tweecie. Nie zabrakło także komunikatów w pozostałych mediach społecznościowych.
Ostatecznie awarię mBanku udało usunąć się tylko częściowo. "Przepraszamy za problemy. Można już logować się do eMaklera poprzez serwis transakcyjny na komputerach i składać zlecenia. mInwestor również działa w wersji przeglądarkowej. Niestety, aplikacja mobilna wciąż jest niedostępna. Pracujemy nad przywróceniem wszystkich rozwiązań" - dodał mBank w facebookowej aktualizacji.
Wprost przypomina, że nie jest to pierwsza awaria mBanku, bowiem w sierpniu 2020 r. podczas testowania aplikacji wysyłane były powiadomienia o dziwnej treści.
Artykuły polecane przez redakcję BiznesInfo:
- Młode pokolenie Polaków z najgorszym wynikiem od 20 lat. Dane porażają
- Wyższa emerytura dla 75 tys. seniorów. ZUS wyjaśnia, jak ją dostać
- Stało się, wielki bank utworzył gigantyczną rezerwę na kredyty frankowe. Spodziewają się najgorszego
KONIECZNIE OBEJRZYJ:
