Lidl
Autor Justyna Klimaszko - 1 Października 2019

Zadziwiający pomysł Lidla na nagradzanie swoich najlepszych klientów

Lidl w Niemczech przygotował dla swoich klientów nową kampanię. Ma ona polegać na tym, by najwierniejszych z nich, nagradzać własnymi, limitowanymi butami sportowymi.

Lidl stworzył limitowany model sneakersów

Lidl zaproponował tę akcję 1 kwietnia bieżącego roku, publikując na facebooku zdjęcie niebiesko-żółto-czerwonych butów sportowych, co miało być chyba primaaprilisowym żartem, jednak pomysł tak spodobał się użytkownikom, że w wyniku tego, dyskont rzeczywiście zdecydował o powstaniu limitowanej edycji takich butów, jak donosi portal Nowymarketing.pl.

W czyje ręce trafią

Lidl planuje rozdać 400 par własnych, limitowanych butów sportowych i co więcej, “dorzucić” do nich bon do wykorzystania w sklepach o wartości 100 euro. Co zrobić, aby wygrać? Wystarczy jedynie pobrać specjalną aplikację, a następnie stanąć na nakładce na podłogę, dostępnej w niemieckich sklepach sieci i wykonać zdjęcie swoich nóg. Na własne obuwie, przy pomocy aplikacji, należy nanieść filtr firmowych butów sportowych Lidla. Kto wygrywa? Zdjęcia prezentujące obuwie w najkreatywniejszy sposób!

Nie wiemy kiedy pomysł będzie realizowany w polskich sklepach Lidla. Jeśli sprawdzi się w Niemczech, zapewne wkrótce ujrzymy go nad Wisłą.

Zapukają do drzwi i nałożą karę. Poczta zmusiła do zapłaty już 9,5 tys. osóbZapukają do drzwi i nałożą karę. Poczta zmusiła do zapłaty już 9,5 tys. osóbCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Nawet 12 mln Polaków może wkrótce dostać niższe pensje, wszystko przez reformę rządu
  2. Mija termin składania zaświadczeń. Spiesz się, bo stracisz rentę
  3. Masz żonę lub męża? To Ci nie pomoże. Nadchodzi nowy podatek
  4. Zdjęcie ślubne, które wprost uwielbiali. Po czasie zauważyli na nim jeden, paraliżujący ze strachu szczegół

Następny artykuł Kliknij ten przycisk Google News Trafisz na stronę Wiadomości Google, gdzie w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk "Obserwuj". Kliknij go.