Lidl wycofuje Lidlaki?
Pxhere
Autor Radosław Święcki - 17 Lutego 2020

Lidl będzie sprzedawał swój sztandarowy produkt za 1 zł. Sieć spodziewa się tłumów

Lidl przecenił swoje pluszowe zabawki Lidlaki z 9,99 zł do 1,00 zł! Eksperci nie wykluczają jednak, że może być to jedna z ostatnich tego typu akcji marketingowych.

Lidl oferuje pluszaki z serii Leśne Lidlaki spośród których klienci mogą wybierać: wilka, szopa pracza, sowę, jeża, lisa, koziorożca, sarenkę i zająca. Zwraca uwagę mocno wyprzedażowa cena produktu - 1 zł, zamiast dotychczasowych 9,99 zł.

Ogromny wzrost rachunków domowych. Polska rodzina musi przygotować się na kolejne spore podwyżki opłatOgromny wzrost rachunków domowych. Polska rodzina musi przygotować się na kolejne spore podwyżki opłatCzytaj dalej

Portal wiadomoscihandlowe zwraca uwagę, iż na polskim rynku pluszowe zabawki cieszą się znaczącą popularności, co wynikać może z faktu, że stały się narzędziem rywalizacji dwóch największych sieci dyskontowych – Biedronki i Lidla. Zaczęła w 2016 roku Biedronka swoim Gangiem Świeżaków, a już rok później pomysł podchwycił Lidl, wprowadzając Lidlaki. - Jak mówi stare przysłowie: naśladownictwo jest najwyższą formą komplementu - tak ruch Lidla komentowało wówczas Jeronimo Martins Polska.

Ty zapłacisz mandat za spacer po lesie, myśliwy jeszcze zarobi. Polacy oburzeni nowym prawemTy zapłacisz mandat za spacer po lesie, myśliwy jeszcze zarobi. Polacy oburzeni nowym prawemCzytaj dalej

Lidl odpowiedział przypomnieniem, że „kilka lat wcześniej pluszowe warzywa i owoce podbiły serca dzieci w Portugalii, gdzie naklejki, za które dostawało się takie maskotki, można było zbierać w Lidlu już w 2015 roku”.

Koniec akcji?

Eksperci nie wykluczają jednak, że wkrótce możemy mieć do czynienia ze zmierzhcem pdobnych akcji marketingowych.

- Programy lojalnościowe zachęcają do zwiększania konsumpcji, nawet ponad rzeczywiste potrzeby. W czasach rosnącej świadomości opinii publicznej, że zasoby naturalne nie są nieograniczone, model gospodarki rosnącej w nieskończoność zaczyna napotykać bariery, także prawne. To może oznaczać bliski koniec takich akcji, jak Gang Słodziaków czy Leśne Lidlaki – mówi Marek Zdziech, partner w firmie OC&C Strategy Consultants.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Panika w ostrowskim kościele. Wierni zaczęli wychodzić, wezwano policję
  2. Sygnały wysyłane przez naszą wątrobę, gdy ma już dosyć. Dostrzeżesz je gołym okiem
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. Od teraz nowy obowiązek. Auta muszą być konkretnie wyposażone
  5. 13. emerytura jednak nie dla wszystkich. 200 tys. Polaków będzie musiało obejść się smakiem
  6. Sztorm wyrzucił na brzeg statek widmo. Władze apelują, by nikt się nie zbliżał

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News