By Artur Andrzej - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=42858249
By Artur Andrzej - Own work, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=42858249
Autor Stanisław Węgrowski - 13 Maja 2020

Lidl rusza z interesującym rozwiązaniem. Nawet największe zakupy potrzebować będą tylko chwili w sklepie

Lidl wprowadza nowe rozwiązanie ułatwiające robienie zakupów online. Klienci będą mogli zarezerwować określone produkty, a następnie odebrać gotowe zakupy w sklepach sieci. Jak podaje Business Insider Polska, tym sposobem Lidl wyszedł naprzeciw klientom, którzy chcą się zaopatrzyć, ale nie mają zamiaru poruszać się wśród innych osób, co grozić może potencjalnym zakażeniem koronawirusem.

Lidl wprowadza rezerwacje produktów

Lidl stworzył nowy serwis pod adresem rezerwuj.lidl.pl, w którym klienci będą mogli rezerwować produkty dostępne w dyskontach sieci - informuje Business Insider Polska. Po złożeniu zamówienia klient będzie mógł odebrać skompletowane przez pracowników zamówienie w danym sklepie Lidl.

Do fryzjera nie pójdziesz, nawet gdy wszystkich otworzą. Jest jeden problem, którego nie dasz rady przeskoczyćDo fryzjera nie pójdziesz, nawet gdy wszystkich otworzą. Jest jeden problem, którego nie dasz rady przeskoczyćCzytaj dalej

Rezerwacje w Lidlu skrócą czas zakupów

Wprowadzenie nowej usługi w Lidlu ma zwiększyć komfort i bezpieczeństwo klientów, a także przyspieszyć proces zakupowy, co jest istotne w trakcie epidemii koronawirusa. Dzięki rozwiązaniu klienci będą spędzać mniej czasu w sklepie.

DZISIAJ GRZEJE:
1. Rząd szykuje nowy podatek. Dotknąć on może bardzo wielu Polaków
2. Całe województwo może zostać zamknięte? Jest oficjalna odpowiedź ministra Szumowskiego, ma pomysł

- W obliczu obecnej sytuacji zdecydowaliśmy się zaoferować klientom wybranych sklepów Lidl usługę rezerwacji, dzięki której klienci mają możliwość zarezerwowania produktów spożywczych na stronie rezerwuj.lidl.pl, a następnie odebrania i zrealizowania płatności w naszym sklepie stacjonarnym - mówi Business Insider Polska Aleksandra Robaszkiewicz, Head of communication w Lidl Polska.

Lidl testuje nowe rozwiązanie. Na razie w jednym sklepie

Przedstawicielka sieci Lidl przekazała, że nowe rozwiązanie jest aktualnie testowane. Na początku usługa będzie dostępna w jednym sklepie Lidl.

- Dalsze skalowanie usługi uzależnione jest od poziomu zaawansowania wypracowanej ostatecznie usługi rezerwacji oraz aktualnych uwarunkowań spowodowanych COVID-19 - mówi BIP Aleksandra Robaszkiewicz.

Była kultowym miejscem nie tylko dla Polaków. Teraz Janów Podlaski szura o dnoByła kultowym miejscem nie tylko dla Polaków. Teraz Janów Podlaski szura o dnoCzytaj dalej

Lidl coraz odważniej stawia na kanał e-grocery. Już od jakiegoś czasu sieć prowadzi sprzedaż online. W ubiegłym roku sieć wprowadziła także aplikację Lidl Plus, która cieszy się dużym powodzeniem. W zeszłym roku z rozwiązania korzystało blisko 4 mln osób. Za pośrednictwem aplikacji klienci mogą korzystać z rabatów i specjalnej metody płatności Lidl Pay.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Porażające, wszedł na 260-metrowy dźwig bo chciał zrobić zdjęcie. Teraz może trafić za kratki
  2. Dwoje dzieci zmarło nagle podczas lekcji WF-u. Rodzice obwiniają maseczki ochronne
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
  5. Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
  6. Niewiarygodne odkrycie w Dolinie śmierci. Ostatni raz był widziany 68 lat temu

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News