Lidl doceniony przez klientów
Marek Bazak/East News
Autor Maria Glinka - 5 Listopada 2020

Polacy uhonorowali wielki dyskont nagrodą. Wszystko przez dostępne w nim produkty

Lidl otrzymał prestiżową nagrodę BLIX AWARD „Zdrowy Produkt – Oferta Roku” w kategorii dyskontów. Polacy docenili w ten sposób aktywności sieciówki w kontekście świadomego i zrównoważonego żywienia.

Lidl laureatem ważnej nagrody

Lidl od lat oferuje klientom szeroki wachlarz produktów ekologicznych i podejmuje działania edukacyjne. Strategia prezentowana przez niemiecki dyskont zyskała uznanie wśród polskich konsumentów – Lidl został laureatem BLIX AWARD „Zdrowy Produkt – Oferta Roku”. Osoby odpowiedzialne za selekcję kandydatów wskazały, że to właśnie Lidl oferuje największy wybór produktów z kategorii bio.

- Dbamy o to, by klienci mogli kupować zdrowe i wysokiej jakości produkty. Duża część z nich pochodzi z upraw ekologicznych. Oferujemy też artykuły bez laktozy czy glutenu oraz wegańskie i wegetariańskie. Rocznie wykonujemy ponad 9.000 badań jakościowych w niezależnych i akredytowanych laboratoriach. Cieszy nas bardzo, że klienci docenili nasze starania – przyznała w oficjalnym komunikacie Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications Lidl Polska.

Nawet 7,5 tys. zł dodatku miesięcznie. Rząd chce ściągnąć tysiące Polaków pracujących w Wielkiej BrytaniiNawet 7,5 tys. zł dodatku miesięcznie. Rząd chce ściągnąć tysiące Polaków pracujących w Wielkiej BrytaniiCzytaj dalej

BLIX AWARD to jedna z najważniejszych nagród, którą może otrzymać przedsiębiorstwo. Organizatorem plebiscytu jest Grupa BLIX, będąca operatorem największych na rynku aplikacji mobilnych agregujących promocje w obszarze konsumenckim (BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony). W ubiegłym roku aktywności podejmowane przez 84 sieci oceniło ponad 80 tys. Polaków.

DZISIAJ GRZEJE:

1. Blisko 10 tys. Polaków wkrótce może dostać specjalne wezwanie. Powód będzie zaskoczeniem
2. Polska w kryzysie, ludzie tracą oszczędności życia, a co robi rząd? Wydają na najdroższe mięsiwo, przepiórcze jaja i żywność, jak dla szlachty
3. Wystarczy że odbierzesz SMS, bez żadnych podejrzeń. Konsekwencje będą opłakane

Prośrodowiskowa i prozdrowotna strategia Lidla

Lidl to spółka, która nieustanne dba o poszerzanie wiedzy w zakresie zrównoważonego odżywiania i regularnie wzbogaca ofertę sprzedażową. Dla przykładu w najnowszej gazetce Lidla (ważnej od 5 do 7 listopada) w promocji można zakupić np. czekoladę do picia BIO (7,19 zł, drugi produkt gratis) czy herbatę BIO (5,99 zł). Dodatkowo Lidl regularnie organizuje tzw. tygodnie BIO, w ramach których oferta BIO poszerza się o kolejne produkty dostępne czasowo.

Niezwykły skarb znaleziony przez Polaka. Pochodzi z epoki wiktoriańskiejNiezwykły skarb znaleziony przez Polaka. Pochodzi z epoki wiktoriańskiejCzytaj dalej

Poza tym cały czas w sklepach Lidla można znaleźć produkty opatrzone hasłem „BIO Organic”, których jest ok. 140. Sieciówka oferuje ekologiczne warzywa i owoce także na „Ryneczku Lidla”.

Co więcej, Lidl stara się edukować klientów poprzez kampanie z Narodowym Centrum Edukacji Żywieniowej, książki kulinarne, przepisy i porady na temat żywienia. A cała proekologiczna strategia przyjęta przez Lidla ma niebagatelny wpływ nie tylko samopoczucie i zdrowie konsumentów, ale i środowisko.

Żywność ekologiczna, którą można znaleźć w Lidlu, jest uprawiana naturalnie bez zbędnych, sztucznych pestycydów, chemicznych środków ochrony roślin czy stymulatorów wzrostu. Zwierzęta są karmione paszami ze zbóż, które są przygotowywane przy użyciu naturalnych metod i nawozów. Produkty BIO są wolne od konserwantów, polepszaczy smaku i sztucznych barwników.

ZUS przypomina o złożeniu obowiązkowych dokumentów. Czasu jest coraz mniejZUS przypomina o złożeniu obowiązkowych dokumentów. Czasu jest coraz mniejCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Poważny wypadek na S8. Droga zablokowana, dwie furgonetki kompletnie zniszczone
  2. Rząd wkrótce zamknie całą Polskę? Morawiecki przedstawił wizję całkowitego lockdownu
  3. Kaufland odpowiada na rządowe ograniczenia. Bardzo ważna informacja dla klientów
  4. Zwrot akcji w sprawie waloryzacji 2021. Seniorzy mają powody do radości
  5. Nadchodzi europejska płaca minimalna. Czeka nas wzrost wynagrodzeń
  6. Kamil Stoch został oszukany? Nadal nie dostał swojej nagrody, czeka na nią prawie rok
  7. Chrupiąca i niezwykle aromatyczna surówka z czerwonej kapusty i cukinii. Lekko orientalnego smaku dodają jej ciekawe dodatki
Popularna sieciówka apeluje do klientów. Namawia do kupowania u odwiecznej konkurencjiPopularna sieciówka apeluje do klientów. Namawia do kupowania u odwiecznej konkurencjiCzytaj dalej

KONIECZNIE OBEJRZYJ:

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News