źródło: pixabay.com
Autor Kasper Starużyk - 9 Maja 2019

Polskie kryptowaluty sponsorują angielską piłkę nożną

Giełda kryptowalut CoinDeal od lipca 2018 r. sponsorowała angielski klub piłkarski - Wolverhampton Wanderers. Firma skomentowała opłacalność tej polityki marketingowej.

Całą sytuację opisał Business Insider. CoinDeal dzieli się wynikami swojej kampanii reklamowej, jaką realizowało na Wyspach Brytyjskich w jednej z najbardziej popularnych lig piłkarskich świata. 

CoinDeal w Premier League 

Giełda kruptowalut założona przez Polaków rozpoczęła sponsoring Wolverhampton Wanderers w lipcu 2018 r. przed początkiem ligi. Kontrakt obejmował sezon ligowy 2018/2019. Logo firmy CoinDeal umieszczone było na prawym rękawie piłkarzy Wolverhampton Wanderers. Ekwiwalent reklamowy wynosił 38,09 mln funtów na co przełożyło się 1351 godzin transmisji telewizyjnych w granych przez Wolverhampton meczach. Do tego dochodzą także wyświetlenia z social mediów, platformy youtube i drukowanych gazet. 

Ekwiwalent reklamowy co to?

Jest to suma jaką należałoby wydać na daną publikację przy założeniu, że jest ona reklamą. To znaczy, jeżeli np 1351 godzin liczymy według stawek reklamowych telewizji. Nie jest to koszt, jaką CoinDeal zapłaciło za sponsorowanie klubu. Tej kwoty firma nie podała. 

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News