kolporter
Autor Komunikaty prasowe - 10 Października 2019

Kolporter rezygnuje z plastikowych reklamówek

Kolporter wycofuje ze swoich punktów foliowe reklamówki.

Kolporter rezygnuje z foliówek

Kolporter wycofał z sieci saloników wszystkie rodzaje foliowych reklamówek. Zastąpiły je bawełniane, biodegradowalne torby.

- Podjęliśmy decyzję o całkowitym wycofaniu z saloników Kolportera wszystkich plastikowych reklamówek, w tym również tzw. zrywek. Oczywiście kluczowe znaczenie miała dla nas kwestia ochrony środowiska. Coraz bardziej alarmujące dane pokazują wyraźnie, że niezbędna jest aktywność każdego z nas w tym zakresie. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci doskonale to rozumieją i pozytywnie ocenią tę zmianę – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Plastikowe reklamówki zostały wycofane z saloników Kolportera we wrześniu. Bawełniane torby wielorazowego użytku, które je zastąpiły, są dostępne w cenie 3,99 zł.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 800 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.

Niniejszy artykuł jest informacja prasową.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Zapukają do drzwi i nałożą karę. Poczta zmusiła do zapłaty już 9,5 tys. osób
  2. Spiesz się z uregulowaniem długów. Wchodzi ustawa, która może cię pogrążyć
  3. Wszyscy z prawem jazdy zapłacą. Szykujcie się na wydatek
  4. Carrefour ominie zakaz handlu w niedzielę. Znalazł zaskakujący sposób
  5. Kobieta urodziła dwójkę dzieci w 20. tygodniu. Nie przeżyły, a ona i tak pokazała je na Facebooku
  6. Mateusz Morawiecki wprowadził w całej Polsce stan alarmowy

Następny artykuł