Kaufland rośnie w siłę. Przejmuje kolejne sklepy po Tesco i stale zaskakuje swoich klientów nowymi rozwiązaniami
Pixabay/sferrario1968
Autor Wiktoria Pękalak - 19 Listopada 2020

W Polsce rośnie sieciówkowe monstrum. Dyskonty mają się czego obawiać

Kaufland rośnie w siłę z zawrotną prędkością. Od początku roku niemiecka sieć otworzyła 12 nowych sklepów. Siedem z nich została przejęta po Tesco. Nie oznacza to jednak, że Kaufland ma zamiar się zatrzymywać. Cały czas udoskonala swoją ofertę, by jak najbardziej zadowolić swoich klientów.

Kaufland rośnie w siłę

Kaufland coraz bardziej podbija polski rynek. W swojej strategii sieć stawia między innymi właśnie na ekspansję, która sprawdza się, co widać po wynikach.

- Silna ekspansja jest jednym z kluczowych elementów strategii sieci Kaufland. W związku z tym nieustannie monitorujemy rynek i poszukujemy nowych miejsc pod inwestycje, zarówno w największych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. - informowało biuro prasowe Kauflandu, cytowane przez portal dlahandlu.pl.

Nowe 500 plus już zatwierdzone. Z wnioskiem trzeba się jednak pospieszyćNowe 500 plus już zatwierdzone. Z wnioskiem trzeba się jednak pospieszyćCzytaj dalej

Kaufland otwiera kolejne sklepy, wiele nowo otwartych placówek do miejsca przejęte po sieci Tesco, która powoli wycofuje się z polskiego rynku.

- Od początku br. nasza sieć powiększyła się o 12 nowych sklepów – w tym 7 przejętych po Tesco, dzięki czemu Kaufland w Polsce obejmuje dzisiaj już 225 marketów. Nadal uważnie przyglądamy się możliwościom, jakie oferuje nam polski rynek i panująca na nim aktualnie sytuacja, rozważając przy tym potencjalne lokalizacje w każdej części Polski - czytamy dalej w komunikacie.

Portal przypomina też, że Kaufland czeka w tej chwili na decyzję UOKiKu ws. przejęcia kolejnej lokalizacji po Tesco. Ma to być 10. sklep, który zamieni szyld z brytyjskiego Tesco na niemiecki Kaufland.

Wiadomo już ile wyniesie czternasta emerytura. Niektórzy dostaną więcejWiadomo już ile wyniesie czternasta emerytura. Niektórzy dostaną więcejCzytaj dalej

Efekty działań spółki wyraźnie widoczne są w liczbach. Pod koniec sierpnia Kaufland opublikował sprawozdanie finansowe za rok 2018/2019, które kończy się z lutym 2020 r. Według zawartych tam danych przychody firmy w Polsce wzrosły o 7,2 proc. do 10,62 mld zł, a zysk netto wyniósł 356,3 mln zł.

To ogromny wzrost zważywszy na fakt, że rok wcześniej przychody Kauflandu wyniosły 9,90 mld zł, a zysk netto 117,67 mln zł.

DZISIAJ GRZEJE:

  1. NFZ pokazał stawki. Łóżko na dobę to ponad 800 złotych
  2. Niewiarygodna wpadka w "Jeden z dziesięciu". Odpowiedź przejdzie do historii programu, rozbrajające
  3. Ściąganie należności nie ominie nikogo, będą nowe reguły. Zalegający z opłatami mają spore powody do obaw

Wydaje się, że Kaufland doskonale orientuje się w oczekiwaniach swoich klientów. Kilka dni temu sieć opublikowała komunikat, w którym informuje, że firma zdecydowała się wdrożyć nowe rozwiązania, dzięki którym klienci będą mogli w łatwy sposób zaplanować zakupy i zapoznać się z ofertą promocyjną.

Pojedziesz na stację paliw i nieźle się zdziwisz. Popularna marka rusza z siecią sklepówPojedziesz na stację paliw i nieźle się zdziwisz. Popularna marka rusza z siecią sklepówCzytaj dalej

“W punktach obsługi klienta znajdujących się we wszystkich marketach Kaufland dostępne są już specjalne terminale informacyjne. Urządzenia umożliwią m.in. zapoznanie się z pełną ofertą promocyjną obowiązującą danego dnia w sklepie, a także dają dostęp do wielu funkcjonalności dla uczestników Programu lojalnościowego PAYBACK. Posiadacze kart PAYBACK, korzystając z terminala, w szybki i wygodny sposób zarejestrują kartę, aktywują kupony umożliwiające zebranie dodatkowych punktów podczas zakupów, a także sprawdzą saldo punktów dostępnych na koncie” - poinformowano w komunikacie sieci Kaufland.

Biedronka znów zaskoczyła. W sieciówce kupisz supertanio produkty do domu, które sprawią Ci wiele radościBiedronka znów zaskoczyła. W sieciówce kupisz supertanio produkty do domu, które sprawią Ci wiele radościCzytaj dalej

Integracja rozwiązań cyfrowych z działaniami promocyjnymi ma ułatwić klientom Kauflandu planowanie zakupów i jednoczesne korzystanie z benefitów oferowanych przez sklep.

- Jedna z obietnic, którą składamy naszym klientom, brzmi: „Jeszcze więcej oszczędności”, dlatego osoby odwiedzające sklepy Kaufland każdego dnia mogą liczyć na różnorodne promocje. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że nie wszyscy planują zakupy z wyprzedzeniem. Mając to na uwadze, sięgnęliśmy po nowe rozwiązania, dzięki którym klienci bezpośrednio w sklepie zyskują pełną wiedzę na temat przygotowanych dla nich ofert promocyjnych. Mamy nadzieję, że w ten sposób będziemy sprzyjać jeszcze większym oszczędnościom – informowała cytowana w komunikacie Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland.

Rzeka pieniędzy płynie przez Polskę. Inflacja rośnie jednak jeszcze szybciejRzeka pieniędzy płynie przez Polskę. Inflacja rośnie jednak jeszcze szybciejCzytaj dalej

ZOBACZ TAKŻE:

    1. Wzrasta nasza świadomość w kwestii zdrowia i coraz bardziej o nie dbamy. Ale czy wiemy jak robić to dobrze?
    2. Gigantyczny karambol pod Warszawą. Kilkanaście osób rannych, jedna nie żyje
    3. Nagranie ze śmiertelnego wypadku w Łodzi. Tragiczne zdarzenie zarejestrowała samochodowa kamerka.
    4. Ile zarabiał Lech Wałęsa przed pandemią? Były prezydent nazwał się bankrutem, ale stawki mówią co innego
    5. Podjęto istotną decyzję. Rusza masowa pomoc, wypłaty po 2 tys. złotych
    6. Politycy mogą liczyć na sowity wzrost pensji. W trudnych czasach nie zostaną na lodzie
    7. Pamiętacie córkę Adama Małysza? Ma już 23 lata, niewiarygodne, jak się zmieniła (FOTO)
    8. Wystarczy dodać do kapusty boczek i marchewkę, smak cię zaskoczy. Idealny pomysł na szybki obiad dla zabieganych

KONIECZNIE OBEJRZYJ:

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News