Kaufland
wikimedia, Mateuszgdynia
Autor Komunikaty prasowe - 14 Października 2019

Kaufland może spotkać się z bojkotem. Wszystko przez jedną reklamę

Kaufland mocno podpadł niemieckim internautom. Wszystko przez kontrowersyjną reklamę nawiązującą do pary cieszącej się sławą w social mediach, która tworzy udaną relację, mimo niebagatelnej różnicy wieku - poinformował Tages Zeitung.

Kaufland pogrążył się przez reklamę

Kaufland wykonał ryzykowny krok publikując ryzykowną reklamę. Jak podaje portal Wiadomoscihandlowe.pl: “Niemiecki detalista opublikował reklamę puszki młodej kukurydzy konserwowej, ze sloganem „Czas żniw u Wendlera” i dodatkową etykietą „delikatna, słodka i chrupiąca” – co było czytelną aluzją do młodej partnerki Wendlera, Laury”.

Zróżnicowany odbiór

Reklama zyskała zróżnicowany rezonans w internecie. Co prawda, zebrała 6 tys. polubień oraz dużo pozytywnych komentarzy, jednak znalazło się też bardzo wiele tych negatywnych. Duża część internautów zarzucała Kauflandowi “wtykanie nosa” w życie innych ludzi.

Ostateczne wyniki wyborów ze wszystkich komisji. Drastyczny spadek przewagi PiSOstateczne wyniki wyborów ze wszystkich komisji. Drastyczny spadek przewagi PiSCzytaj dalej

Bojkot sieci

Niestety, nie zabrakło też radykalnie negatywnych głosów i deklaracji o bojkocie sklepów niemieckiej sieci. Tak brzmiały przykładowe wpisy: „To jest powód, by przestać kupować w Kauflandzie!!!!!”, „Kauflandzie, tak się nie robi. Moje pieniądze nie pójdą więcej do Kauflandu” - zacytował portal Wiadomoscihandlowe.pl

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Zapukają do drzwi i nałożą karę. Poczta zmusiła do zapłaty już 9,5 tys. osób
  2. Spiesz się z uregulowaniem długów. Wchodzi ustawa, która może cię pogrążyć
  3. Wszyscy z prawem jazdy zapłacą. Szykujcie się na wydatek
  4. Carrefour ominie zakaz handlu w niedzielę. Znalazł zaskakujący sposób
  5. Hanna Lis ofiarą cyberprzemocy. Mężczyzna wyzywał ją i groził jej śmiercią
  6. Opozycja przejmuje Senat, PiS stracił większość

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News