Banknoty 50 zł, dotacje 425 tys. zł
flickr
Autor Komunikaty prasowe - 6 Lutego 2020

Możesz załapać się na spore dotacje. Do zyskania prawie 0,5 mln złotych

Na tegorocznym EXPO 2020 w Dubaju polskie firmy będą miały szansę zaprezentowania swoich pomysłów. “ W tym celu PARP przygotował dodatkowy konkurs w ramach „Go to brand”, gdzie będzie można pozyskać 100 tys. euro na wyjazd do Zatoki Perskiej” - informuje Mam Biznes.

Expo 2020 w Dubaju

Expo 2020 w Dubaju odbędzie się pod 20 października bieżącego roku. Każda polska firma ma okazję się tam pojawić w celu promowania swoich produktów. Co więcej, w ramach konkursu “Go to Brand” można uzyskać na ten cel dofinansowanie w kwocie nawet 425 670 zł (100 tys. euro). Wnioski w tym celu można składać już od 3 do 20 marca 2020 drogą elektroniczną. Formularze można znaleźć na stronie internetowej PARP.

Niemal każdy załapie się na wcześniejszą emeryturę. Nowy pomysł rządzącychNiemal każdy załapie się na wcześniejszą emeryturę. Nowy pomysł rządzącychCzytaj dalej

Budżet konkursu to 50 mln złotych

Budżet całego konkursu to niebagatelna kwota około 50 mln złotych. Wynika z tego, że wsparcie finansowe będzie mogło otrzymać 117 firm. Dla województwa mazowieckiego budżet został określony na poziomie 15 mln zł, z kolei minimalny wkład własny wynosi 15 proc. Jak informuje portal Mam Biznes, uzyskane środki można przeznaczyć na:

Polacy łamią wszelkie normy podczas kontroli. Największe rekordy promili w wydychanym powietrzu [GALERIA]Polacy łamią wszelkie normy podczas kontroli. Największe rekordy promili w wydychanym powietrzu [GALERIA]Czytaj dalej
  • udział w targach, wystawach, misjach gospodarczych lub konferencjach zagranicznych i na dodatkowe działania promocyjne związane z udziałem w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju
  • sfinansowanie kosztów usługi doradczej w zakresie przygotowania wejścia na rynek krajów Zatoki Perskiej (Arabia Saudyjska, Bahrajn, Katar, Kuwejt, Oman, Zjednoczone Emiraty Arabskie)

“Konkurs realizowany jest w ramach poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” (POIR) pt. „Program promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju” - podaje Mam Biznes.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Przez głupi błąd nie będzie 13. emerytur? Zaskakujące doniesienia mediów
  2. Lekarze ostrzegają przed prawdziwą epidemią. Znamy jej przyczynę
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. Od teraz nowy obowiązek. Auta muszą być konkretnie wyposażone
  5. 13. emerytura jednak nie dla wszystkich. 200 tys. Polaków będzie musiało obejść się smakiem
  6. Masz stary dowód osobisty? Dzięki niemu możesz dostać o wiele większą emeryturę
Kaufland i Auchan w mocnej walce o klientów, sieci prześcigają się w promocjach. Sprawdziliśmy te najlepszeKaufland i Auchan w mocnej walce o klientów, sieci prześcigają się w promocjach. Sprawdziliśmy te najlepszeCzytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News