PHOTO: ZOFIA I MAREK BAZAK / EAST NEWS Warszawa N/Z Sklep Biedronka, siec handlowa, wlasciciel Jeronimo Martins Polska
East News, Zofia i Marek Bazak
Autor Kamila Jeziorska - 13 Stycznia 2021

Biedronka wyszła klientom naprzeciw. Sieciówka pomoże Polakom uniknąć kary za śmieci

Biedronka cały czas stara się ulepszać swoją ofertę i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów. Tym razem sieć sklepów nie przedstawiła genialnej promocji, a rozwiązanie, które na pewno pomoże większości klientów. Zwłaszcza tym segregującym śmieci lub mającym zamiar to robić.

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie rozwiązanie wprowadziła Biedronka
  • W jaki sposób pomysł Biedronki ma pomóc w segregacji śmieci
  • Dlaczego Biedronka zdecydowała się na taki krok

Biedronka pomoże klientom

Biedronka od dłuższego czasu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i oferuje bardzo atrakcyjne promocje. Nie ulega wątpliwości, że jedną z najbardziej kuszących ofert jest piwna promocja 12 plus 12 gratis. Jednakże tym razem Biedronka nie postawiła na promocję, a na segregację śmieci.

Biedronka zauważyła, że wielu klientów codziennie staje przed wyborem wyrzucenia śmieci do odpowiedniego kontenera, ale nie tylko. Polacy coraz częściej przystępują do segregacji śmieci jeszcze w murach własnych domów. W związku z tym Biedronka stopniowo będzie dodawać piktogramy segregacji na opakowaniach produktów swoich marek własnych.

- Opakowania są opatrzone odpowiednim oznaczeniem, informującym o kolorze pojemnika na odpady, do którego powinny trafić ich poszczególne elementy. To kolejny krok Biedronki przyczyniający się do kształtowania ekologicznych postaw wśród klientów sieci- zaznacza w komunikacie sieć sklepów.

Zapisy zaczną się już w piątek, wszyscy seniorzy powinni pamiętać. Kolejna grupa już po tygodniuZapisy zaczną się już w piątek, wszyscy seniorzy powinni pamiętać. Kolejna grupa już po tygodniuCzytaj dalej

- Sklepy Biedronka codziennie odwiedzają ponad 4 miliony klientów. Wielu z nich kupuje produkty marek własnych, dostępne w naszej sieci. Poprzez umieszczenie piktogramów na ich opakowaniach wspieramy edukację społeczeństwa w zakresie segregacji odpadów opakowaniowych. Mamy nadzieję, że w ten sposób przyczynimy się do ochrony środowiska, ograniczenia wykorzystania zasobów naturalnych i paliw, oszczędzenia energii oraz zmniejszenia ilości odpadów trafiających na składowiska - mówi Sylwia Krzyżycka, dyrektor ochrony środowiska w sieci Biedronka.

Biedronka, segregacja śmieci

Biedronka zachęci do segregacji śmieci?

Biedronka akcję umieszczania piktogramów na rodzimych produktach rozpoczęła już w maju 2020 r. Z kolei od lipca 2020 r. przygotowała ponad 600 projektów dla produktów marek własnych różnych kategorii, posiadających takie oznaczenia.

- Odpowiednia gospodarka odpadami zaczyna się od konsumentów. Dlatego wprowadzenie przez Biedronkę piktogramów segregacji na produktach marek własnych to inicjatywa realnie kształtująca ekologiczne postawy wśród klientów sieci - dodaje Michał Mikołajczyk, prokurent Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A.

Przypomnijmy, że to już nie pierwsza ekologiczna akcja Biedronki. Gang Fajniaków nie tylko miał sprawiać radość dzieciom i zachęcać Polaków do wybierania produktów od rodzimych producentów, ale także pokazywać ekologię i środowisko w zabawny sposób.

Biedronka nie tylko edukuje, ale pomaga uniknąć kary

Sieciówka buduje swoim działaniem nie tylko proekologiczne postawy wśród swoich klientów, ale także może pomóc uchronić ich przed kilkusetzłotową karą. Przypomnijmy, że od września 2020 strażnicy miejscy mają prawo nałożyć 500 zł mandatu na osobę, która nie segreguje śmieci. Jeśli więc będziemy jasno i wyraźnie mieć wskazane, gdzie jaki odpad powinien lądować, powinniśmy z łatwością uniknąć wszelkich kar za niesegregowanie odpadów.

Artykuły polecane przez redakcję BiznesInfo:

KONIECZNIE OBEJRZYJ:

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News