Biedronka zyskuje na pandemii koronawirusa
wikimedia.org/Henryk Borawski
Autor Radosław Święcki - 12 Kwietnia 2020

Biedronka zyskała wizerunkowo na pandemii. Największy przegrany może was zaskoczyć

Biedronka zdecydowanym zwycięzcą najnowszego badania YouGov BrandIndex. Te pokazuje, że konsumenci docenili sklep. Inna popularna sieć mocno straciła.

Biedronka zyskuje

Biedronka zyskuje na pandemii koronawirusa – do takich wniosków można dojść studiując wyniki najnowszej edycji badania YouGov BrandIndec dla agencji badawczej Inquiry. Uczestnicy badania wskazują sklepy o których mają pozytywną bądź negatywną opinię.

Policjanci mogą dziś też do ciebie zapukać z kontrolą. Nie będą bawić się w mandaty, czeka surowa kara na tysiące złotychPolicjanci mogą dziś też do ciebie zapukać z kontrolą. Nie będą bawić się w mandaty, czeka surowa kara na tysiące złotychCzytaj dalej

W badaniu – którego wyniki podają wiadomoscihandlowe.pl – widzimy, że nastroje konsumenckie potrafią zmienić się niemal z dnia na dzień, bowiem najnowsze dane różnią się od tych sprzed miesiąca, czyli sprzed wybuchu pandemii.

Badanie pokazuje, że klienci najbardziej docenili w tym okresie działania Biedronki, której wizerunek w ciągu ostatnich czterech tygodni uległ wyraźnej poprawie. W przeciągu miesiąca wskaźnik zaufania do Biedronki wzrósł aż o 6,2 pkt proc. – z 43,1 do 49,3 proc.

– Jako największa sieć handlowa w Polsce realizujemy ważną misję, jaką jest dostarczanie wszystkim Polakom najpotrzebniejszych produktów spożywczych. Nasze działania dostosowujemy do aktualnych okoliczności, dlatego w ostatnich tygodniach, w ponad 3000 sklepów Biedronka pojawiło się wiele rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i naszych pracowników. W tym miejscu warto wspomnieć m.in. o programie „Czas na pomaganie seniorom 65+”, którego celem jest łączenie wolontariuszy z osobami, które w tych trudnych dniach, najbardziej potrzebują naszego wsparcia, czyli seniorami. Bardzo dziękujemy wszystkim klientom, którzy docenili nasze starania oraz zauważyli zmiany, które wprowadziliśmy właśnie z myślą o nich – komentuje wyniki badania Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji z sieci Biedronka.

DZISIAJ GRZEJE:
1. Watykan zajął nowe stanowisko w sprawie Świąt Wielkanocnych. Wierni mogą być zadziwieni
2. Rzecznik polskiej policji opublikował niepokojące nagranie. Powinniśmy się bać?

Rz: Minister chce insygniów królewskich dla prezydenta. Koszty idą w miliony złotychRz: Minister chce insygniów królewskich dla prezydenta. Koszty idą w miliony złotychCzytaj dalej

Traci Lidl

Biedronka zyskusje, traci za to Lidl, który w poprzednim zestawieniu (5 luty – 4 marca) miał 59,5 pkt proc. podczas gdy obecnie 56,5 proc., co oznacza spadek o 3 pkt proc.

Spośród pozostałych sieci zwraca uwagę wyraźny wzrost sieci Carrefour, która odnotowała 3,2 pkt proc. wzrost – z 20,7 do 23,9 proc.

Badanie YouGov BrandIndex realizowane jest metodą CAWI w sposób ciągły na reprezentatywnej próbie 700 dorosłych Polaków miesięcznie i obejmuje 16 wskaźników monitorujących kondycję marki.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Tłumy ludzi i morze kwiatów na ulicach. Wzruszające wspomnienia z 10 kwietnia 2010
  2. Jest prosty sposób na ograniczenie ryzyka zarażenia bliskich w Wielkanoc. Wiele osób o nim zapomina
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. 1200 zł dla 50 tys. Polek. Po pieniądze wystąpić mogą też mężczyźni
  5. Czekają nas znaczne zmiany w wywozie śmieci. Segregacja nie będzie konieczna dla części Polaków
  6. Pierwszy region na świecie, który pokonał koronawirusa. Media: nie ma już ani jednego przypadku
5 najdroższych ras psów w Polsce. Ich ceny powalają, za te pieniądze można kupić samochód5 najdroższych ras psów w Polsce. Ich ceny powalają, za te pieniądze można kupić samochódCzytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News