Biedronka ujawniła listę 5 najpopularniejszych produktów
wikimedia/Henryk Borawski
Autor Radosław Święcki - 3 Października 2020

Biedronka zdradziła 5 najpopularniejszych produktów, po które sięgają klienci. Fenomen małych producentów

Biedronka przedstawiła 5 najpopularniejszych produktów sprzedawanych w ramach akcji “Czas na wspieranie małych producentów”. W ciągu ostatniego półrocza do sprzedaży w placówkach sieci trafiło ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców.

Biedronka wspiera lokalnych producentów

Biedronka przypomina w komunikacie prasowym, że „Czas na wspieranie małych producentów” to inicjatywa umożliwiająca lokalnym przedsiębiorcom zaoferowanie swoich produktów klientom sieci. Program ruszył w połowie kwietnia, od tamtego czasu do sprzedaży trafiło ponad 200 produktów od 135 lokalnych dostawców.

- Artykuły pochodzące od nich dotąd były dostępne zwykle w pojedynczych regionach, co było efektem ograniczonych możliwości produkcyjnych. Dzięki akcji Biedronki nawet małe firmy mogą stać się jej dostawcami. 6 produktów zgłoszonych w ramach akcji trafiło do stałej oferty w swoich regionach – to między innymi śmietana Zarębski, serek twarogowy Bruser czy mus owocowy Owolovo - czytamy w komunikacie.

TOP 5 Biedronki

Wśród produktów wprowadzonych do sprzedaży w ramach akcji klienci wybierali najczęściej: Andruty Kaliskie, wafle kukurydziane bezglutenowe, chrupki kukurydziane Fruitusie, serek homogenizowany z Garwolina, a także wodę Staropolankę - Fenomenem są pochodzące z Kalisza, certyfikowane jako produkt regionalny andruty, które po raz 11. trafiają na półki Biedronki w ramach oferty czasowej - informuje sieć.

W ramach najnowszej promocji „Czas na Polskie Marki” Biedronka oferuje 45 propozycji od regionalnych dostawców. Od czwartku 1 października w ofercie znalazły się się m.in. musztarda kcyńska 190g powstająca w oparciu o proces technologiczny z 1929 r. (3,99 za słoik), ser pleśniowy kamiennogórski 165g (4,99 zł za op.), kiełbasa podhalańska krucha (2,99 zł za 100g), czy mleko pochodzące od najstarszej słowiańskiej rasy bydła – krowy polskiej czerwonej (3,99 zł za but. 1l).

Biedronka ma również ofertę dla piwoszy lubujących się w unikatowych regionalnych smakach, którzy bedą mogli spróbwać takich trunków jak: Pivo Chmielove Manufaktura Piwna 500 ml (3,49 zł za but.), piwo Noteckie 330 ml (2,49 zł za but), piwo Janusz Moczywąs 500 ml (6,49 zł za but.) czy piwo chmielne Kur Zapiał 500 ml (4,99 zł za but.).

Sieć podkreśla, że akcja „Czas na wspieranie małych producentów” jest prowadzona bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News