Alior Bank stawia na rozwój aplikacji mobilnej
fot. pxhere.com
Autor Komunikaty prasowe - 28 Lutego 2020

Wielki bank ostro tnie ilość placówek. Zniknie nawet 1/4 z nich

Alior Bank będzie rósł w sektorze cyfrowych usług i bankowości mobilnej i malał pod względem ilości placówek dla klientów. Ta ma się zmniejszyć o jedną czwartą, co będzie wiązało się w jakimś stopniu z redukcją zatrudnianego personelu przez bank. 

Alior Bank się digitalizuje

Nowa strategia Alior Banku to przede wszystkim jeden ambitny cel, jakim jest przekonanie 1,5 mln klientów do używania aplikaji mobilnej banku. Wokół niej Alior chce stworzyć sieć usług, które zapewnią nowe funkcjonalności i pozyskają dla banku 300 tys. nowych klientów.

Rząd ogłosił nowy pomysł. Program Rząd ogłosił nowy pomysł. Program "z plusem" tylko dla osób po 40. roku życiaCzytaj dalej

Według informacji przekazanych na konferencji Alior Banku klienci będą mogli za pomoca aplikacji zakupić bilety komunikacji miejskiej, bilety do kina, ubezpieczenia nieruchomości i samochodów, a także zautomatyzować w jakimś sensie płatności za paliwo, parkingi i autostrady. Bank nie rozwija jak miałaby wyglądać taka automatyzacja.

Kiedyś nieodzowni, dziś niewielu o nich pamięta. TOP 10 zawodów sprzed latKiedyś nieodzowni, dziś niewielu o nich pamięta. TOP 10 zawodów sprzed latCzytaj dalej

Zmieni się według nowej strategii na lata 2020-2022 także obsługa klientów. Bank chce by 60 proc. rozmów przeprowadzały voiceboty, a 30 proc. chatboty. Zgodnie z nową strategią banku zostanie zmniejszona też liczba placówek o 25 proc. czyli ok. 200. Trzeba jednak mieć na uwadze, że przy redukcji sieci o jedną czwartą zwolnienia będą nieuniknione.

DZISIAJ GRZEJE:
1. Wielu Polaków w ogóle nie ma pojęcia. Ty też możesz dostać zwrot z kredytu
2. Tadeusz Rydzyk wkracza do podstawówek. Czego dzieci chce uczyć Radio Maryja?

"Alior Bank w 2019 roku pozyskał 117 tys. nowych klientów indywidualnych. Łączna baza tych klientów wynosi obecnie 4,15 mln osób. Liczba użytkowników aplikacji mobilnych Alior Banku wzrosła do 456 tys., co stanowi przyrost 64 proc. rok do roku. Sprzedaż ROR i kont oszczędnościowych on-line wzrosła o 56 proc. w 2019 roku" - informuje portal prnews.pl.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Ostrzelano biuro znanego polityka PiS. Wybite okno, ślady 70 kul
  2. Lekarze nie chcieli zakwalifikować jej do przeszczepu. Wszystko przez bardzo rzadkie schorzenie
  3. IBERION grupą mediową przyszłości. Jakie wartości wyznaje firma?
  4. ZUS zdradził sekret jak dostawać emeryturę o 15 proc. większą. Ma to być wyjątkowo proste
  5. Możesz zapłacić 270 zł albo nałożą na ciebie karę. Kontrole trwają w całym kraju
  6. 249 Polaków nie wpuszczono do samolotu. Banalny błąd, każdy powinien uważać na jeden szczegół
Bajecznie piękne i zjawiskowe, aż trudno od nich oderwać wzrok. Najdroższe rasy kotów [GALERIA]Bajecznie piękne i zjawiskowe, aż trudno od nich oderwać wzrok. Najdroższe rasy kotów [GALERIA]Czytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News