Photo © David Smith (cc-by-sa/2.0)
Photo © David Smith (cc-by-sa/2.0)
Autor Komunikaty prasowe - 28 Września 2020

ALDI Nord zwiększa zatrudnienie o 5% i stawia na rozwój pracowników. W Polsce sieciówka zatrudnia już 3000 pracowników

Intensywny rozwój sieci, związany m.in. z szybkim wzrostem spółek, wpłynął na wzrost zatrudnienia. W 2019 roku najwięcej osób zatrudnionych w Grupie ALDI Nord było w sprzedaży - 61970 i magazynie – 6 251 , 3 379 stanowili pracownicy biurowi. 78% umów o pracę oferowanych przez ALDI Nord bazuje na stałych etatach.

Udział kobiet zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych w ALDI Nord w 2019 roku wyniósł 32% , podczas gdy w poprzednim roku było to 28%. Kobiety zarządzają niemal połową sklepów. Dla porównania w Polsce udział kobiet wśród pracowników na stanowiskach kierowniczych na dzień 31 grudnia 2019 wynosił 37,2% i wskaźnik ten wzrósł w stosunku do roku poprzedniego (33,7%).

Na granicy Europy zaognia się konflikt. Oba kraje wysłały przeciw sobie czołgiNa granicy Europy zaognia się konflikt. Oba kraje wysłały przeciw sobie czołgiCzytaj dalej

- ALDI w Polsce to dynamicznie rozwijająca się firma, która już dziś zatrudnia prawie 3000 pracowników. W związku z planami rozwoju sukcesywnie będziemy zwiększać zatrudnienie podnosząc jego atrakcyjność na tle konkurencyjnego rynku krajowego. Pracowników przyciągamy przyjazną atmosferą, możliwościami rozwoju i awansu oraz atrakcyjnymi zarobkami - ALDI gwarantuje wzrost zarobków z każdym rokiem zatrudnienia. Wśród benefitów pozapłacowych znajdują się bony żywieniowe czy prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin, a także ubezpieczenie na życie. W ramach pakietu zdrowotnego znajduje się również rehabilitacja, a pracownicy mogą zdecydować czy wybierają lekarzy, z którymi ubezpieczyciel ma podpisaną umowę, czy wybierają swojego specjalistę i otrzymują refundację środków. Polityka HR stanowi ważną część działań strategicznych firmy ALDI, dlatego systematycznie pracujemy nad poszerzaniem benefitów pozapłacowych - mówi Marcin Karcz, Kierownik Działu HR.

Są najpopularniejszym operatorem komórkowym, ale też musieli oszukiwać. Teraz zwrócą pieniądze klientomSą najpopularniejszym operatorem komórkowym, ale też musieli oszukiwać. Teraz zwrócą pieniądze klientomCzytaj dalej

Sieć nieustannie inwestuje w rozwój swoich pracowników, czego jednym z efektów jest powstała w roku 2019 tzw. Akademia ALDI założona, aby zainicjować szereg programów szkoleniowych we wszystkich krajach Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord. Akademia oferuje szereg szkoleń menadżerskich dla kadry zarządzającej takich jak: "Skuteczny Menadżer", "Lider w czasach kryzysu", czy całościowy program rozwojowy realizowany przy pomocy firmy zewnętrznej Think First. Ponadto w ramach Akademii pojawił się także projekt Trenera Wewnętrznego dedykowany Działowi Sprzedaży, w którym na początek postawiono na dwa kluczowe tematy, są to Standardy Obsługi Klienta oraz Świeżość. Odbywają się także szkolenia realizowane przez wewnętrznych ekspertów o konkretnej tematyce, takie jak obsługa programu MS Excel, polityki zakupowe czy obsługa specyficznych dla danych obszarów programów.

Robert Lewandowski dobrał nietypowego wspólnika. Był karany za wyłudzanie pieniędzy i ładunki wybuchoweRobert Lewandowski dobrał nietypowego wspólnika. Był karany za wyłudzanie pieniędzy i ładunki wybuchoweCzytaj dalej

Na początku roku sieć odświeżyła też zakładkę dedykowaną pracownikom, gdzie znaleźć można szczegółowe informacje związane polityką zatrudnienia : https://praca.aldi.pl. Inwestycje w obszar HR od roku 2019 mają na celu ekspansję i wzmocnienie zespołów HR w całej Grupie Przedsiębiorstw ALDI Nord. We wszystkich spółkach regionalnych powołany zostanie Kierownik Regionalnego Działu HR, który będzie działać jako popularyzator przemian w zakresie zasad HR, skupiać się na pracownikach i zapewniać wysokie standardy pracy działów HR.

Umowa o dzieło z drastycznymi zmianami. Masz dostać jeszcze mniejUmowa o dzieło z drastycznymi zmianami. Masz dostać jeszcze mniejCzytaj dalej

***
ALDI to międzynarodowa sieć dyskontów posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 143 sklepy i zatrudniająca niemal 3000 pracowników. Jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie. Strategia ALDI to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. Oprócz tego spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

Po 15 latach zażądali od niego zapłaty abonamentu RTV. Jednak wyrok sądu upokorzył PocztęPo 15 latach zażądali od niego zapłaty abonamentu RTV. Jednak wyrok sądu upokorzył PocztęCzytaj dalej

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News