Guma Turbo
wikimedia/Dragossmeu
Autor Kamila Jeziorska - 15 Lutego 2021

Guma Turbo i wiele innych kultowych produktów z lat 90. znowu dostępne w Aldi

Aldi wychodzi nie tylko naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, ale także robi im mały powrót do przeszłości. Już od poniedziałku, 15 lutego na półkach Aldi znajdziemy kultowe produkty z lat 90. Co dokładnie można upolować?

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Co znajdziemy na półkach Aldi
  • Czemu sieć sklepów podjęła taką decyzję
  • O jakie jeszcze produkty rozszerza swoją ofertę

Aldi z zaskakującą ofertą

Kilkadziesiąt lat temu Robert Zemeckis nakręcił serię filmów "Powrót do przyszłości" - wtedy na ekranie widzieliśmy istne szaleństwo, którego po dziś dzień nie udało się zrealizować. Obecnie większość społeczeństwa marzy o powrocie do przeszłości, a konkretnie do lat 90.

Okazuje się, że taki powrót zafundowało swoim klientom Aldi. Prężnie rozwijająca się na polskim rynku sieć sklepów już od 15 lutego zaoferuje klientom kultowe produkty z lat 90. Co ciekawego upolujemy na półce?

"W Aldi dostępne są guma Turbo z cieszącymi się popularnością naklejkami aut i motorów, oranżada Bolek i Lolek, czy najsłodsza na świecie wata cukrowa. Poza asortymentem spożywczym w sieci znajdują się także popularne produkty kosmetyczne, na przykład niezapomniane perfumy Pani Walewska, czy mydło powszechne" - pisze sieć sklepów w komunikacie.

Aldi podkreśla, że w ofercie znajdzie się ponad trzydzieści produktów, a te wymienione to tylko część niespodzianek. Jednocześnie sieć sklepów podkreśla, że hitem okażą się gumy Turbo, w których znajdziemy także naklejki z wizerunkiem samochodów.

Aldi i klimat lat 90.

- W Aldi od zawsze wsłuchujemy się w potrzeby klientów i staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Z myślą o nich inicjujemy szereg ciekawych akcji z różnych zakątków zarówno Polski, jak i zagranicy. Odwołując się do sentymentu i pozytywnych skojarzeń z latami 90. chcieliśmy przypomnieć klientom kultowe smaki i zebrać je w jednym miejscu. Pomimo upływu czasu te produkty gwarantują wysoką jakość i wciąż cieszą się sporą popularnością. Mamy nadzieję, iż przypadną do gustu naszym klientom - mówi Dominika Juszczyk, manager Komunikacji i PR ALDI Polska.

Sieć sklepów podkreśla, że cały czas rozszerza ofertę swoich produktów i stara się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Aldi poszerza swój asortyment nie tylko o artykuły spożywcze, ale także przemysłowe.

- Chcemy, by nasi klienci wiedzieli, że w Aldi wszystko, co lubią, mają na wyciągnięcie ręki każdego dnia, bo to jest sklep ich ulubionych produktów, świeżych, w dobrej jakości i przystępnej cenie, po które chętnie się wraca - dodaje Juszczyk.

"Aldi jest jedną z wiodących firm handlowych w Europie, według raportu Global Powers of Retailing 2019 firmy Deloitte utrzymuje też swoją pozycję jednego z 10 największych detalistów na świecie. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Strategia Aldi to wyselekcjonowany asortyment wysokiej jakości w dobrej cenie. Aldi jest sklepem ulubionych produktów, świeżych, wyjątkowych i na każdą kieszeń. Nowe hasło marki brzmi „Raz Aldi, zawsze Aldi”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca" - podkreśla sieć sklepów.

Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj biznesinfo.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News